whahahaha neeee ik zou hem niet willen adopteren! hij is beslist stukken ouder als ik! ja idd door die onderlinge communicatie.... daar is het vast misgegaan!
ella@ wat een gedoe zo, id cominicatie van jan doedel. ik hoop voor je dat ie je dan maar belt id voor je op vakantie gaat draag je toch over en neemt een ander het over lijkt mij. zo is het mij wel geleerd.
ja marnat zo is het mij ook geleerd! en ik ben dan ook verre van een arts.... ach artsen hebben vaak hun eigen regels he! daar ben ik dan wel weer achter gekomen!
ooh ella dit verhaal ken ik zo toen ik nog in het kleine ziekenhuis was en ja we hebben hem verstuurd 2 weken later van het umcg we hebben nog niks. weer bellen ja we hebben echt opgestuurd fout ligt bij het umcg...umcg wij hebben niks. andere ziekenhuis och wat dom hij ligt hier nog...oooeeeeh bloedlink was ik toen...de assistente begreep het gelukkig en heeft er ook wat van gezegd tegen de gyn ik kon het horen was aan de foon maar speaker stond niet uit. Man dat kan je toch niet maken die vrouw heeft al 6 weken gewacht...ja dat weet ik nou ik vertel haar niet dat die brief hier nog ligt...toen kwam ze weer aan de foon ik zei je hoeft het niet te vertellen ik heb het al gehoord...ooh sorry dat was niet de bedoeling..nee nee maar goed zij kon er niks aan doen. Maar ze heeft het met spoed verstuurt volgende dag belde umcg dat ze de brief hadden gekregen. dus praat me niet van die stomme communicatie soms..
pff ladypink... niet normaal zeg! nou ik zal er maandag gelijk weer achter aan! want dan is de gyn er wel weer.... zit er nu ook bovenop! maar hij is nu een weekje op vakantie.... Liefs Ella
ladypink@ hoe gaat het met de verhuizing? meiden hoe staat het met het afvallen? hier morgen weer op de weegschaal.
wat is het hier rustig zeg.... vanavond naar een weight loss challenge geweest en was aangekomen.... balen verder geen nieuws!
Ella@ Man man man....:xWat een gedoe daar zeg pfff je zal er wel moe van worden idd vakantie gaat blijkbaar voor de afspraken die ze maken. Suc6 en duim voor je tot je eindelijk wat meer duidelijkheid hebt. Afvalrace@ Hier duidelijk - 0,5 kilo:x Niet meermaar ook niet minder pfff we doen ons best hihi. Verder nog steeds hevig ongi, mooi het lijstje van de gyn aan het bijhouden maar het mag nu wel over gaan. En hopelijk volgende maand gewoon een eisprong... Hoe gaat het verder meiden?
ben een beetje aan het inpakken geweest en hebben nieuwe keuken uitgezocht en verf gehaald en behang uitgekozen.
marjonlios@ dat is rot zeg veel aangekomen? typje@ ook al niet zo best met afvallen. meiden we moeten er wat af hebber niet op hoor. we kunnen het toch wel. ladypink@ een nieuwe keuken moderne denk ik. verder gaat het goed met je ei enz. meiden ik voel niks ja net een heel klein steekje stelde niet veel voor.
NOD Lijst: 19 februari: Vlinder3 26 februari: Pcootje, Marjolinos 1 maart: Gwen33 3 maart: ? Tessa8 4 maart: Bloemetjes 5 maart: Lin71 10 maart: marnat Zwanger: cybi: 17 februari: Echo Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat:23 februari: eeg onderzoek, 15 maart: Uitleg isci/ivf. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Uitslag afwachten van Bloed /zaadonderzoek. Bezig sinds april 2009. Klein streekziekenhuis: Pcootje: wachtend op NOD L+R een follikel. 2de kindje, mk en in de mmm sinds zomer 2008 Lin71: op het wachtbankje. 2de kindje, MK en MA 14 week daarna curretage (8 jan ).Gestart met Femara. bezig sinds okt 2008 . Twee steden ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: 19 februari: 4e IUI olvg ziekenhuis: Bloemetjes: 22 februari: Afspraak gyn Ander ziekenhuis: Vlinder3: 25 februari: Bespreken wat en wanneer HSG Ella27: Afwachten voor doorverwijzing IUI Ikke124: 4 februari: Gesprek met gyn vervolg plan Tessa8: 23 maart: Afspraak gyn in nieuw ZH. 1e kindje, Bezig sinds april 2008, MK (juli 09 ). Ineke1983: 4e iui gehad. 1e kindje, Bezig sinds januari 2009. Gwen 33: Na miskraam in december, weer nieuwe ronde puregon/pregnyl. 15 februari ei, nu wachtbankje. 2e kindje, bezig sinds juli 2009. Curretage na MK 18 dec 2009. Afvalrace: Pcootje: Sonja bakker: Doel 25 kg , -/- 5 kg marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /-2 kg Lin71: eigen dieet: Doel 10 kg - /- 1,5 kg Marjolinos: sonja bakker: Doel 15 kg nog niets eraf Tessa8: eigen dieet: Doel 5 kg -/-0,5kg Typje: Eigen dieet: Doel 3 kg- / -0,5 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg
MEIDEN! ik ben gewoon ongesteld geworden!!!!!! klinkt raar maar ben er zoooo blij mee!!! want dat betekend een eisprong!!!! en dat uit zich zelf! ik ga morgen ovulatie testen bestellen van sensi test en dan gaan we volgende maand heel gericht klussen!!!! WIE WEET!!!! joehoeeee!!! een EISPRONG van mezelf!! en dat zo lange tijd na de operatie!!! Liefs Ella
ik reageer morgen ff op iedereen hoor! heb een erg drukke avonddienst gehad.... was pas tegen kwart over 12 thuis. Liefs Ella
ladypink@ is goed meis. ben wel benieuwt hihi. ella@ denk ik ik ga toch even kijken hier en wat lees ik. super meis klinkt id heel raar maar feli met je ongi. ik ga zo naar het zieken huis , en daar na nog even naar mijn moeder. ik meld me later wel even hoe en wat.
Goedemorgen allemaal, Als herboren kom ik hier even weer eens kijken. Gisteren heerlijk naar een saunaplein geweest en ons vreselijk laten verwennen. Mijn NOD datum klopt niet helemaal maar goed we zien het wel. Afgelopen zondag de hele dag een vreselijke pijn in mijn linkerzijde gehad, en als dat de eisprong is geweet klopt het ook wel dat deze zeer pijnlijk is want ik had woensdag al een ei van 19,5 mm en als deze pas zat/zon is gesprongen is deze dus zeker 25,5 tot 29 mm geweest. Tja en dan moet hij zijn weg nog vinden. Auw. Heb niet terug gelezen. Als ik iets belangrijks mis dan hoor / lees ik het wel. pcootje hoe is het met jou? Jou NOD is al snel toch??
Hey Ella, Supper dat je ongi bent geworden, geldt ook voor mij nu maar hopen dat het voor ons beiden volgende maand weer of raak is of ongi worden....
Ella, joehoeeee blijft gek he hoe blij je met ongi kunt zijn. Lin, weer lekker bijgetankt, heerlijk! Mooie timing van je ei meid, nu maar duimen. Ik heb eind van de week mn NOD maar dat gaat een WOD worden hoor, kheb geen enkele symptomen of klachten die op het tegendeel kunnen wijzen. Marnat, Hoe ging het in het zhuis? Ben je al leeg verkocht op MP? Ladypink, leuk he, huis inrichten! Kilo's...... ben mn motivatie ff kwijt..... gister weer opnieuw begonnen.
Lin nog van harte gefeliciteerd jullie beiden he! wat gaaf naar de sauna! HEERLIJK! heb er ook wel weer zin in! aiii wat een pijnlijk eisprong! niks aan.... nou zit je dus in de wachtweken!? spannend hoor! duim heel hard voor je! Marnat , heel veel succes vandaag in het zh met de eeg onderzoek! dat gaan ze doen omdat je wel eens wegvalt toch!? sterkte meid! en hoe gaat het nu met je moeder..... pcootje , ja hahaa ik helemaal blij hierzo met mn ongi! wel wat apart he... maar dit is echt de 4e keer uit mezelf!!! (vanaf mn 12e!!) ik kreeg net al te horen dat ik miss ook wel ongesteld kan zijn zonder eisprong..... idd ik moet daar ook rekening mee houden , maar ik verlies ook een soort van vliesjes , wat wel lijkt op een eicel. nou iig heb ik ovulatie testen besteld!! ben heeeeeeeeeel benieuwd! en als ik volgende week woensdag de gyn spreek met de zogenaamde bel afspraak , dan leg ik het hem ook allemaal voor.... opeens lijkt de iui heeeeeeeeeeeel ver weg! haha maarre meid wat balen dat je menstruatie er weer aan zit te komen.... MAAR wie weet he!!!! ik blijf toch keihard voor je duimen en hopen! marjolinos , nog lekker op de wii gestaan!? en lekker kunnen uitrusten!? typje , wat leuk! gaan we samen op! ik ben nog wel zenuwachtig of ik dan daadwerkelijk wel weer een eisprong ga krijgen... want dat is dan ook altijd maar weer de vraag... MAAR ga er gewoon van uit van wel!!!!!!! spannend!!! EINDELIJK doe ik dan weer mee! (tenminste zo voelt het he! haha) nou meiden sorry , maar ben helemaal hyper!!!! dat ben ik wel vaker..... en natuurlijk weer over enthousiast! want eerlijk waar ik zie mezelf al staan met de positieve test.... zo mag ik helemaal niet denken..... want dan gaat mn man altijd gelijk in de aanval en zet me weer met beide benen op de grond.... ik weet het hoor!!! maar ik voel me nu wel ff zo en om eerlijk te zijn voelt het wel ff lekker zo! Liefs Ella