hallo een beetje rare vraag misschien maar hoe voel je je eisprong. Ik heb dit nooit bewust gevoeld maar had vandaag voor het eerst een raar gevoel in mijn buik. Steken, alsof ik naar de wc moet. Zou dit een eisprong kunnen zijn? groeten
Niet iedereen voelt zijn eisprong, dus het kan heel goed zijn dat jij hem ook niet voelt. Ik overigens ook niet hoor. Sommige meiden omschrijven de pijn inderdaad als hoe jij het nu omschrijft, dus het zou kunnen dat je hem gevoelt hebt. Ik zie dat je ook tempt, dus aan je temp zie je over een paar dagen wel of je op deze dag ook een eisprong hebt gehad! Spannend!
ik hoop het, zou wel prettig zijn om hem te voelen. Ik wacht inderdaad mijn temp morgenochtend even af. Bedankt voor je reactie
ik duim voor je. ik heb als het goed is ook vandaag mijn eitje gehad! dezelfde klachten maar gebruik ook ovulatie testjes en deze waren eergisteren en gisteren positief! morgen de temperatuur afwachten!!! spannend!!
ik voelde meer een pijn in het midden van mijn buik. Maar niet echt op gelet of het meer links of rechts was. Vanochtend weer getempt en deze is iets hoger maar een klein verschil. NU maar rustig afwachten. Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Mijn buik is een beetje opgeblazen en had gisteren last van gevoelige tepels en misselijkheid. Hoop dat dat mijn eitje was want we hebben lekker geklust
en ik voor jou. zie dat jij meestal ook wel lange cyclussen hebt. Die van mij zijn alleen erg onregelmatig. Ik heb je tempkaartje bekeken en die ziet er wel belovend uit.