Hallo dames, Wij zijn 2 nov gestopt met de pil dit was een Implanon en is verwijderd op deze datum nu heb ik van 11 Tm 15 november bruin verlies gehad niet heel veel ma wel wat. Hier heeft een paar keer een druppel helder bloed bij gezeten. Nu is mijn vraag kan dit een menstruatie zijn geweest? Al een paar keer getest omdat ik geen idee heb hoe ik in me cyclus zit. Deze waren allemaal omowit. Nu is me temperatuur heel stabiel 37. 3/37. 4 en vanochtend in een keer 36, 4. Heb geen idee wat er allemaal gebeurt hoop dat iemand me hier een beetje inzicht op kan geven.
dat van 11 tm 15 nov. zal een onttrekkingbloeding zijn geweest dus nog geen echte menstruatie. Na het stoppen met een anti-conceptie met hormonen er in kan je cyclus van slag zijn. Temperatuur werkt zo, je hebt 2 fases in je cyclus, fase 1 is van dag 1 van je menstruatie tot aan je eisprong, je hebt dat een lage temperatuur (dit heet basale temperatuur) na je eisprong, gaat hij omhoog 0,5 tot 1 graad hoger dan je basale temperatuur. Je tempr blijft zo je hele luteale fase, tot je weer ongesteld moet worden (een dag voor of de dag zelf zakt hij weer tot je basale tempr) Als jou temperatuur vandaag een graad lager is, verwacht ik dat je vandaag of morgen je menstruatie kan verwachten. Het kan natuurlijk ook doordat je korter/langer geslapen hebt, het koud hebt gehad, of eerder getemperatuurd heb dan anders
Oké de dagen dat ik bruin verlies had was me temperatuur 36, 8. Snap van heel me lichaam niets meer😜
Nee eigenlijk totaal niks bijzonders gehad. Daarom vind ik het ook zo raar. Ik temp. Altijd om 7 uur zodra me wekker me wakker maakt. En ook rectaal. Die elke week een test zolang ik niet ongesteld ben. Gisteren met action negatief getest. Ma is er een verklaring voor deze rare temperaturen?
Whahaha ja idd heel apart. Heb ook last van krampen dus miss zet ongie nu wel door. Dan heb ik in iig een cyclus. Eigenlijk ook niet anders geslapen ofzo. Dus we wachten af hoe het eruit gaat zien verder. Bedankt voor je reactie.
ik vind sowieso de temp erg hoog, en een dip is meestal maar 1 dag ik weet het niet. kan, maar kan ook andere oorzaken hebben
meestal komt de eisprong dan de dag erna. maar zo gezegd ik kan over je kaartje niets zinnigs zeggen sorry
Dames weer ff een update. De fertilityfriend zegt dat ik een eisprong heb gehad in een keer. Hoe betrouwbaar is dit?