Dag allemaal, Weet niet zeker of ik hier aan het juiste forum zit, maar probeer het toch maar. 3 weken geleden een positieve test gehad, Na 2 dagen blij zijn kreeg ik krampen en heftige bloedingen, ging er dus vanuit dat het misgegaan was... ( bij 4,5 wk) Nu 2 weken later voel ik me nog steeds zo grieperig.. Weer opnieuw ongestelheidspijn en bloedverlies.. Net toch maar getest en nog steeds zo positief!! Is mijn lichaam nu in de war of kan ik toch nog zwanger zijn? Herkent iemand dit rare gevoel? Hoop echt dat iemand reageert... Liefs, poppy
Ik denk dat je nog steeds gewoon zwanger bent eerlijk gezegd, als je nog steeds positief test? Die bloeding hoeft niet gelijk te betekenen dat je het kindje bent verloren. Anders maak je morgen even een afspraak bij de huisarts en laat je daar ook testen ( of door middel van een bloedtestje ) Succes er mee meid hoop voor je dat je gewoon harstikke zwanger bent met vervelende klachtjes
------------- Ik denk inderdaad dat een bloedtest bij de ha je echte zekerheid kan geven!! Ik zal heel hard voor je duimen dat je nog hartstikke zwanger bent!
ik zou idd contact opnemen met je huisarts. Een vk kan nog niet zoveel voor je betekenen, voor een echo is het te vroeg. Als je test nog positief is zou ik denken dat je nog zwanger bent. Als de bloeding idd een vroege miskraam is geweest zou je nu denk ik niet meer positief testen. Een bloedtest zou je dan zekerheid kunnen geven...ik duim voor je!