Aan moeders van 2 (of meer) jongetjes....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juliette77, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juliette77

juliette77 Niet meer actief

...herkennen jullie je in mijn verhaal? Ik heb 2 jongens van 0 en 4 jaar. Zelf kom ik uit een echt "meisjes - nest" en ik zit dan ook af en toe met mijn handen in het haar want ik kan me zo moeilijk verplaatsen in die jochies.
    Ze zijn beide erg druk en o zo beweeglijk. Kunnen niet goed stilzitten en zijn behoorlijk wild, zelfs de kleine van 8 maanden al...
    Nu heb ik af en toe meisjes op visite en die zitten dan rustig een tijd aan tafel te kleuren, knutselen ofzo. Een verademing moet ik zeggen. De jongens racen dan rond te tafel en produceren een hoop kabaal.
    Ik ben hartstikke gek op mijn mannen hoor daar niet van, maar soms...Hoe gaan jullie om met het feit dat je de enige vrouw in het gezin bent?

Alvast dank voor de reactie!
    Juliette

2. Sabkesam

Sabkesam Actief lid

18 dec 2009
    127
    0
    0
    Hier een gezin met 2 jongens, 1 van 5 jaar en 1 van bijna 7 maanden. En ondanks dat je jongste nog maar 7 maanden is en dat het leeftijdverschil zo groot is, merk ik een hoop drukte. Hihi! En het is zeker anders dan als je een meiden gezin hebt. (op het woonerfje woont een gezin van 3 meiden en is een stuk rustiger)
    Maar ach, ik moet zeggen dat een beetje leven in de brouwerij altijd wel gezellig is!

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk