Hoe krijg je tekst in foto op telefoon?

Discussie in 'De lounge' gestart door vruchtje24, 12 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi

Onze kinderen zijn binnenkort jarig. We willen een foto van hen gebruiken als uitnodiging met tekst erdoor van hoelaat etc. Weet iemand hoe dat moet of welk programma je daarvoor nodig hebt? Wilde deze uitnodiging gewoon per watsapp rond sturen. Hoeveel weken voor verjaardag plaatsvindt (vieren op afwijkende dag) stuur jij zo een beetje dit uit?

Thnx vruchtje

2. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik heb BeFunkyFx dan kun je collages maken, fotos bewerken en teksten toevoegen, prima gratis app. Ik zou het zon 2 welen van te voren versturen.

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik heb verschillende apps daarvoor.
    LiPix
    Pic collage
    LiveCollage

Maar ik heb een iPhone. Dus als je Android hebt weet ik niet of die voor jou ook beschikbaar zijn

Je kan je eigen foto's daarmee bewerken met tekst maar ook met leuke plaatjes.

Ik stuur meestal een maand voor de verjaardag uitnodigingen rond.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Er zijn een hoop apps voor de een wat moeilijker dan de ander. Als je zoekt op foto komt er heel veel naar boven. Dan kun je kijken welke je zelf het fijnste vindt. Ik gebruik Pixlr.

Ik zou de uitnodiging een maand van te voren sturen. Of alvast een mondeling vertellen dat de verjaardag op een andere datum zal zijn als hun echte verjaardag zodat mensen er vast rekening mee kunnen houden. Als ik een uitnodiging 2 weken van te voren krijg is de kans groot dat wij niet meer kunnen komen. Ik probeer een dag dan altijd te splitsen maar dat is niet altijd mogelijk.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Dank meiden. Ik ga er even naar kijken. Vieren het 9 april dus ga het binnenkort versturen. Eerst maar proberen iets leuks van te maken:)

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Picsart. Kun je echt ontzettend veel mee en helemaal gratis.

7. Klessebes32

Klessebes32 Actief lid

6 dec 2011
    191
    0
    16
    Luilekkerland!
    Ik gebruik Aviary ook wel is, ook best veel mogelijkheden

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822