ik zit erover te denken om op een feestje met ongeveer 20 mensen wraps als avondeten te maken. En dan wraps met kip en gehakt. Daarbij doe ik nachochips met verschillende dipsauzen en salade. Maar naar mijn idee is het dan nog steeds erg kaal. Hebben jullie nog suggesties om erbij te serveren?
Gewoon random iets van internet wat mij heel erg lekker lijkt! Mexicaanse salsa Mexicaanse aardappelen | Simpelkoken Mexicaanse salade recept - Recepten van Allrecipes Mexicaanse bonensalade met paprika en maïs recept - Recepten van Allrecipes DEFinitely Leopard: Mexican Sweet Corn Cakes
paar lekkere frisse salades, reepjes komkommer, paprika, wortel en tomaatjes guacemole idd, creme fraiche, chilibonen
Ik zou iets van een mexicaanse salade erbij doen ook. Voor degenen die wat lichter willen eten ook fijn.
Mexicaanse bonenschotel (kan evt ook in de wrap, weet niet of mensen hem zelf kunnen gaan samenstellen) en een lekkere salsa bij de nacho's. Maïskolven vind ik ook een goeie.
Was laatst op een feestje waar ze dan ook Turks brood met hummus hadden, en druiven en simpele borrelnootjes.