Nou ik heb ook een afspraak gemaakt er zijn een hoop blokades bij mij dus ik moet een lang consult...ik dacht ok dat zal dan wel een uurtje of anderhalf zijn... 3 of 4 uur zei hij! wel 100 euro, maar hij zegt dat ik dan vrij ben van mijn blokkades en opnieuw kan beginnen...nou dat zou heerlijk zijn, daar heb ik wel 100 euro voor over! heb verder niks verteld over mijn zwangerschap en mijn overleden zoontje...dus ik ben ook heel benieuwd wat me te wachten staat in die 3/4 uur! ik mag trouwens 2 mei al komen, vond het erg snel! soms moet je gewoon een paar maanden wachten voordag je terecht kan! dank je angels eyes voor het adres! knuf pjetje
graag gedaan! wat grappig zeg. ik ga hem bellen dat ik hem klanten bezorg nee geintje. ben benieuwd hoe je het vind bij hem.
Heb even alle verhalen gelezen en ben toch erg nieuwgierig geworden. Heb zijn aders genoteerd. Alleen jmmr dat het uit de buurt is Maar mischien zijn er nog meer meiden uit omg rotterdam dan kunnen we met een groepje. Meiden laat me weten wie ook intressen heeft.
heb je op zijn site gekeken? die staat op bladzijde 1. daar heeft hij een agenda staan met waar en wanneer hij ergens in het land is op een beurs. Misschien is hij wel eens dicht in de buurt.
Ik zou meteen om een gratis concult vragen Had nog niet uitgebreid gekeken zak ik zeker even doen....thnx
Nu begin ik toch te twijfelen of ik niet op zijn verzoek voor een privé-sessie moet ingaan... Het zou erg heftig worden, want ook hier net zoals bij Pjetje veel blokkades en hij zou met ons ook 3 a 4 uur bezig zijn. Ik wordt er een beetje bang van aan de ene kant, bang dat ik met teveel dingen geconfronteerd ga worden... Maar aan de andere kant: als ik (we) daarna weer helemaal met een schone lei kunnen beginnen lijkt me dat zoooo heerlijk!
is logisch dat je wat bang bent voor confrontatie. Je zal ook zeker wel emotioneel worden. maar hij zal niet alles eruit gooien zo van succes ermee. hij bespreekt dingen met je. ik had twee vriendinnen meegenomen de een heeft op vroege leeftijd dr moeder verloren en de ander op vroege leeftijd dr vader verloren. beiden waren ook bang. ze hebben inderdaad gehuild maar waren zoooo vreselijk opgelucht achteraf. ze zijn beiden erg blij met hetgeen ze hebben meegemaakt dankzij hem. doe waar jij je goed bij voelt. je kunt ook eerst die korte sessie doen, en als je je er goed bij voelt nog een keer zo'n sessie.
ook ik heb daar best interesse in!Veel vragen nadat me opa overleden is(had ik een super band mee)maar weet iemand of hij ook in de buurt van enschede en omgeving komt?Of moet je er dan naartoe? liefs
@ jolien Zag toevallig dat hij 5/6 mei in de twente hallen komt in enschede denk dat ik hem dan zelf ook maar eens op ga zoeken.
Ik ben ook zeer geintresseerd . Heb een schoonzusje die in juni gaat trouwen en ik denk dat zij er vanuit gaat dat haar bruilofd de soep in loopt . Er zijn namelijk heel wat familie problemen Nu heb ik een andere schoonzus gebeld en die gaat even polsen of dit een goed idee is voor haar . Dan gaan we er gezellig met zn 3en naartoe Groetjes Joyce
ben benieuwd..maar dan weet je het vast.. je ouders op tijd bellen.. Ik ga ook even op zijn site kijken... liefs kaatje
In mei 27/28 komt hij in Spijkenisse. Ik ben dat weekend vrij dus ga ik daar langs. Ben zo benieuwd naar hem
Nou die man mag mij ook wel helpen Heb niks als ellende. Maak teveel mee op dit moment dus wil wel is weten wanneer hier een einde aan komt. Lover
hallo allemaal, na jullie topic te hebben gelezen ben ik nieuwschierig geworden en ben op zijn site gaan kijken. ze zijn vandaag in breda en dat is 10 minuten hiervandaan. dus jullie raden het al............ik ben geweest. over verleden enz had hij gelijk. toen kwam de grootte baby vraag natuurlijk. hij zei dat ik niet lang meer hoefde te wachten en dat de visjes aan het zwemmen waren. toen ik de duur vroeg zei hij next month you have the test. ik zit nu maandag 7 dagen na dpo. dus de innesteling is er nog niet of net wel. ik ben benieuwd. eenandere paragnost heeft vorige maand gezegt dat het deze maand raak zou zijn. en hij zegt nu dit. dus nog even af wachten en dan kunnen we kijken of hij gelijk heeft. het zou een jongen worden. groetjes peggy
Zag het ook.. zei het vanvond tegen een vriendin en die lijkt het ook wel wat.. dus denk dat we ons ook maar daarnaartoe wagen.. wat zou dat dan nog kosten? en doet hij dan die "voorspellingen" waar iedereen bij is? weet iemand dat?
op een beurs heb je twee mogelijkheden een persoonlijke sessie, dan kun je evnetueel samen met diegene met wie je daar bent aan zijn tafeltje zitten en dan betaal je 12,50 en alles wordt op tape gezet. hij geeft op de meeste beursen ook lezingen en dat gebeurt in een zaal, en pikt hij willekeurig mensen eruit tegen wie hij praat. dan is het dus niet zeker of je aan de beurt komt. die lezingen zijn overigens gratis buiten de beurs om kun je zoiezo prive met hem spreken.
Hoi, ik word steeds weer aangetrokken door dit topic en ben ontzettend nieuwsgierig naar die Trevor.... Ik zou heel graag een sessie met hem willen, maar aan de andere kant niet, omdat ik stiekem een beetje bang ben voor het bovennatuurlijke omdat ik er oprecht in geloof. Je hoort weleens van die verhalen van geesten oproepen en dat je vervolgens kwaadwillende geesten hebt die je blijven bezoeken. Dit vind ik zó eng, dat risico wil ik niet lopen. En ik neem aan dat hij contact maakt met geesten? Dit klinkt sommige mensen misschien suf in de oren, maar ben daar echt bang voor. Waar haalt hij z'n info vandaan? En wat is handiger, naar een beurs gaan of een persoonlijk sessie via z'n site regelen? Ik heb eigenlijk maar 1 brandende vraag en dat heeft alles met deze site en wat we allemaal willen hier te maken Liefs, Mariekepieke