ik zal voor je duimen dat het waar is, van je zwangerschap zijn vrouw zei tegen mij, hij zegt het alleen als hij het zeker weet [-o< groetjes van patricia
we zullen zien. heb jullie nu allemaal als getuigen hahahhahah. of volgende week positieve test of volgende maand. dus nog effe geduld hebben. heb natuurlijk van allerlei klachtjes hahahah maar die neem ik nou maar effe niet serieus. zal mijn denken wel doen denk.
Hee wat grappig om hier een heel draadje over Trevor tegen te komen. Ik ben vorig jaar tijdens een paraview beurs met hem in contact gekomen, op aanraden van een vriendin van me. We waren gewoon in de zaal gaan zitten voor zo'n lezing en al heel snel maakte hij oogcontact met me. Ik al helemaal nerveus maar hij sprak telkens andere mensen aan. Ineens kwam hij naar mij toe en begon tegen mij te praten. Zei een heleboel rake dingen maar ook een paar dingen die totaal niet klopte (juist precies verkeerdom zeg maar). Toch waren we er best door van slag, hoe kón hij dit weten? Na de lezing zijn we voor een consult aan zn tafeltje gaan zitten. Dat was eigenlijk best een afknapper, hij ledge wat kaarten neer en zei alleen maar wat algemeenheden en niks bijzonders. Op een gegeven moment stopte hij t bandje en zette het later ook niet meer aan (hadden we toen niet door) met als gevolgd at we maar 3 minuten op bandje hebben ofzo. Hij gaf ons toen ook de optie voor een prive sessie bij hem thuis, maar dat hebben we tot op heden nog niet gedaan. Ik vond het een zeer sympathieke man en had zeker het gevoel dat hij wist wat hij deed, maar bij het 2e gesprek was ik best teleurgesteld. Dingen die hij toen zei waren heel algemeen en niet eens altijd juist, daar konden we dus niks mee zeg maar. Mocht er toevallig een paraviewbeurs in de buurt zijn waar Trevor staat, ga er gewoon naar toe en laat het over je heen komen! Dan kun je altijd nog beslissen of je een prive gesprek wilt. Ik denk dat wij zeker nog een keertje gaan. Groetjes Jolanda
Hoi Mariekepieke Ik weet toevallig wel dat hij het van 21/22 april hier in Amsterdam op een beurs is . Als je maar 1 vraag hebt zou ik dat doen . Zit er zelf heeeeeeeeeel hard aan te denken om ook te gaan Op die beurs betaal je maar 12.50 , dus dat is niet zo veel toch . Bij een privè sessie bij hun thuis betaal je 50 euro . Ik heb vergeten te kijken waar je vandaan komt , maar als je niet uit de buurt van Amsterdam komt kun je op de site naar zn agenda kijken . Daar staan de beurzen vermeld waar hij komt Groetjes Joyce
hoi mariekepieke, ik kan me voor stellen dat je bang bent. alleen heeft het wat de geesten wereld betrefd wat jij beschrijft alleen betrekking op glaasje draaien. dan kan je de slechtte entiteiten een kans geven om terug te komen. een medium krijgt zijn info door van zijn gids. de gids beschermd hem en lijd je door dit aardse leven. jij hebt zelf ook een gids, maar omdat je niet open staat met de andere wereld weet jeniet wie het is. er is op dat gebied dus niks engs aan en er kan ook niks engs gebeuren. ik zou zeggen probeer het gewoon, geef aan dat je het eng vind en ik weet zeker dat hij er alles aan zal doen om je gerust te stellen en alles uit te leggen. dat deed hij bij een nichtje van mij ook die het heel eng vond. groetjes peggy
Hij komt 20/21 mei naar Groningen. Ben van plan om er heen te gaan! Want ben nl. wel benieuwd wat hij me kan vertellen, of er nog evt. problemen te verwachten zijn met mijn ex + zijn ouders ( vader van mijn kindje). Want daar ben ik heel bang voor, omdat ik geen contact met ze wil. En natuurlijk wanneer de bevalling zich aankondigt etc. Omdat mijn ouders die periode op vakantie zijn. Maar ik kan geen tijden vinden! Of is die er al vanaf 's morgens tot 's avonds?
Hey hey, Ik snap dat je angst hebt! is vrij logisch en die verhalen die je hoort komen inderdaad voor. maar dat is alleen als je zelf als onervaren persoon aan de gang gaat met geesten oproepen. dit alles heeft met zuiverheid te maken. een medium als trevor communiceert inderdaad met geesten, maar zijn gids is ten alle tijden erbij. daarbij weet trevor heel goed op welke manier hij contact moet maken zodat alleen de zuivere geesten op hem af komen, en dus ook op jou af als je met hem spreekt. dat trevor alleen met zijn gids communiceert is niet helemaal waar. hij communiceert wel degelijk ook met de overleden personen zelf, soms via gedachtes, soms via gevoelens, en soms via beelden. ALs er een keer een beurs in de buurt is zou ik gewoon naar zo'n beurs gaan. een persoonlijke sessie is veel uitgebreider. maar wel prive. je moet doen waar jij je goed bij voelt. een beurs lopen ook andere mensen rond en je hebt ongeveer 20 minuten om met hem te kletsen. een prive sessie duurt veel langer en je hebt er geen pottenkijkers bij.
pff vind het wel vaag maar ook wel iets grappigs, ik zelf ben nogal een stress kip en zit vaak overal over in.. en nu over alles hahahaha het einde nadert nogal niet waar..maar 120 euries vind ik wel veel om te doen zeg maar voor mij alleen.. en ik ken geen 8 acht mensen die het willen doen ... Ik zelf ben ooit bij Char geweest op de bank op tv bij RTL4 e nook dat was super. Ook heel raar... toen de opname voorbij waren kwam ik der tegen op de gang en zei ze van dat ik moest ophouden met het leventje wat ik nu leidde want het zou niet goed met mijn gezondheid aflopen! Nou 1 maand later lag deze dame in het ziekenhuis en was totaal ingestort! En ze zei dat ik absoluut weer naar school moest gaan omdat ik dat graag wilde en ik zou daarin slagen! En zie nu..... diploma isgehaald en heb een goede baan.. leventje is weer op de rails
wellicht zijn er mesnen die samen met mij willen doen hahahaha.... maar dan op zeeer korte termijn natuurlijk... er komt een beebje aan
Ik heb ook echt wel interesse hierin!Ik ben zelf in Tilburg op de Tilburgse kermis voor de lol eens naar een waarzegger geweest.Eigenlijk had ik zoiets van 'het zal wel!',maar die man wist ook zooo veel.Had toendertijd alles opgeschreven en weggelegd.Een tijd later eens bekeken en er is veel van uitgekomen!Hij is medium en doet ook sessies.Hoor ook alleen maar goede verhalen over hem. Als ik het red dan wil ik ook zeker eens bij Trevor kijken als hij in Spijkenisse komt.
Ik zou eigenlijk met 2 schoonzusjes gaan , maar weet niet of dat doorgaat. Verder zou dat pas eind juni gaan gebeuren en ik wil eigenlijk NU Hoor zoveel van die man ( goede verhalen ) dat ik heeeel nieuwschierig ben geworden . Groetjes Joyce
Jammer dat ik geen zeven vrienden heb die dit interesseert, want anders zou ik hem zo thuis latenkomen! Dit boeit me echt enorm. Weet iemand nog een betrouwbaar medium in de buurt van Rotterdam? Die paraviewbeurs krijg ik nl niemand mee naar toe, dat weet ik nu al en om nou in mn eentje te gaan,lijkt me ook niks.....
Haai allemaal, bedankt voor de reacties! Zo bijzonder die verhalen over gidsen enzo.... Ik ga er nog eens hard over nadenken, heb gezien dat ie van de zomer in een sporthal bij mij vlak in de buurt komt, dus eigenlijk moet ik wel even naar die beurs gaan.... Ik laat het dan wel weten, spannend!
ik ben inmiddels door naar devolgende maand. dus nu komt de maand dat trevor heeft gezegt. zal mij benieuwen. ik ga het wel helemaal naast me neer proberen te leggen anders lukt het nooit................ jullie horen of ie gelijk had aan het eind van maand mei. 20 ste om prcies te zijn. groetjesssssssss
Ik ben vanmiddag bij hem geweest voor een persoonlijke thuissessie, een van mijn beste vriendinnen is met me meegeweest...ik had in eerste instantie gevraagd voor een mediumsessie, maar aan de telefoon vroeg hij mij naar mijn blokkades en dat ik daar ook aan moest werken, het zou een sessie van 3 tot 4 uur zijn..ik dacht dus mediumsessie en tevens blokkades, ik had gezegt both! maar goed we kwamen daar...en eesst kletsen zijn vrouw wat over ditjes en datjes...toen begon het over mij, ik moest heel mijn verleden vertellen vanaf het begin...ik heb hartklachten en ben erg moe..uiteindelijk kwam eruit dat ik M.E. zou hebben...allemaal ok, nou als dat zo is, dan is dat prima dacht ik, liever dat dan echt een hartprobleem, hier is overheen te komen! maar verder kwam er eigenlijk niets echts uit, zijn vrouw was heel lief, maar wel een enorme stoorzender, ze vertelde de hele tijd dingen over haarzelf en andere 'klanten" die prive zijn en helemaal niet voor onze oren bestemd! en daarnaast stond ze soms op midden in een gesprek en ging boodschappen doen, om vervolgens thuis te komen en te vertellen hoeveel plantjes ze had gekocht en welke soort..blablabla...terwijl we met trevor gewoon in een gesprek zaten...toen we weer verder gingen stond ze even later weer op, om kort daarna terug te komen met andere kleren aan, ja ik had een nieuwe broek gekocht en wilde hem even passen en teoen kwam er een heel verhaal over een lelijk been enz...tjsa ik betaal toch geen 100 euro om dat soort dingen te horen? pas op het laatste half uur na aandringen kwamen er een paar dingen los, ik ben zwanger ben een jongen, hij zou 2 dagen eerder komen en ik zou deze keer een vlotte bevalling krijgen, en mijn vriendin zou snel zwanger zijn...verder heeft hij best een aantal dingen gezegt die ok zijn en kunnen kloppen, maar zijn vrouw was echt een stoorzender, hij wilde ook vaak iets zeggen en dan begon ze weer een verhaal te vertellen...trevor alleen vind ik een hele aardige man, die ook serieus is. wel jammer dat zijn vrouw meer met andere dingen bezig is...ook was ze de hele tijd maar aant herhalen hoe goed ze wel niet zijn...erg tegenstrijdig...haha en we hebben in al die uren maar een klein glaasje water gekregen, verder niets, niet dat het daarom gaat, maja in 4 uur en veel praten lust je wel wat fris en misschien een klein koekje...de dingen die trevor heeft gezegt klinken heel serieus en de toekomst zal het uitwijzen, maar had toch ook wel gehoopt dat ik wat meer zou horen over Kylian of mijn vader of moeder...maar goed... voor mijn blokkades, ik heb alles moeten vertellen, daarna een brief moeten schrijven naar elke persoon die mij pijn heeft gedaan en deze heb ik mee naar huis om ze straks te verbranden, heel ok, maar wel iets waarvoor ik ook naar een pschygoloog had kunnen gaan! nogmaals ik ben zelf heel spiritueel, en trevor lijkt me ook echt heel eerlijk en zuiver, maar zijn vrouw hoe aardig en lief ook had er voor mij niet bij hoeven te zijn! (ze is wel heel erg lief hoor) liefs Pjetje
leuk dat je geweest bent alleen jammer van zijn vrouw dat zei dat doet ik hoop dat er toch wat mooie dingen voor je uitkomen