medium heeft een aantal voorspellingen gedaan......

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel Eyes, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Trevor is echt wel ok, ik denk ook dat wanneer je alleen voor een mediumconsult gaat het misschien anders is, dan zet hij echt een knop om om dingen te ontvangen en dat is ook een stuk korter, dus het lijkt me dat zijn vrouw dan minder dingen tussendoor kan doen/vertellen, ze kwam iedere keer met verhalen, na aanleiding van mijn verhalen...dat is natuurlijk wel anders als er alleen maar dingen aan jou verteld gaan worden! dus misschien heb ik je niet alle hoop ontnomen :oops: ;)

liefs pjetje

2. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hahahahah,maak je geen zorgen hoor pjetje.

ik geloof pas dat ik zwanger raak en ben als ik een test heb.
    hij zei deze maand.
    ei is van het weekend en dus nog 2 weken wachten ongeveer............

we zullen zien.........

3. Niet meer actief

Ga voor je duimen hoor! hij schijnt daarbij niet vaak er naast te zitten!

ben benieuwd hoop dat je over 2 weken te vinden bent op het ik ben zwanger topic!

liefs Pjetje

4. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hier dan het verlossende bedichtje...........

hij heeft geen gelijk gehad.

ik vraag er ook nooit meer naar, ikheb nog nooit zoveel stress gehad voor nod als deze maand.

we gaan gewoon met frisse moed weer verder en heb de beslissing genomen om de mmm weer in te gaan.

5. Niet meer actief

en bij mij zat hij er ook wederom naast...ik heb geen m.e. en het geslacht van mijn kindje heeft hij ook niet goed gehad! jammer....heb ik wel 100 euro uitgegeven en tstelde echt niks voor...dat doe ik ook niet meer dus!

Pekske wat balen voor je meis..hoop dat je snel zwanger mag raken!

dikke knuf

6. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    dank je pjetje.

en dus nooit meer zoveel geld uit geven aanparagnosten.

doe ik dus ook niet meer, en ik geloof pas dat ik zwanger word en ben als ik een positieve test inhanden heb.

knuf terug

7. Niet meer actief

ja klopt...en het stomme is dat ik zelf zooo veel voel...wist zelf wanneer ik zwanger zou zijn..dat gevoel heb ik bij alle zwangerschappen gehad in de maand dat ik bevrucht zou worden...bij luna wist ik dat het goed ging en wist ik dat het eenmeisje was...bij kyl wist ik dat het niet goed zat en zeker dat het een jongen was...nu weer mijn gevoel zij een meisje al voor ik zwanger was....maar ben gaan twijfelen omdat 2 mediums al hebbengezegt dat het een jongen zou zijn...en heel mijn omgeving was overtuigd...had bij mijn gevoel, moeten blijven haha dan had ik me 100 euro bespaard!

knuf

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Nou er is mij door twee helderzienden voorspeld dat is een jongen zou krijgen.

Door een pendel ook een jongen, zowel mijn vriend als ik.

En de chinese geslachtskalender gaf ook een jongen aan.........

En ik heb een prachtige meid gekregen.

Ik geloof best dat er meer is tussen hemel en aarde, maar ook een medium of helderziende kan zich vergissen. Ik zou daar nooit zoveel geld aan uitgeven.

( de helderzienden waren kennissen die het voor niks voorspelden, ;) )

9. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Nooit inlaten met zulke lui! ;)
    Ik zal niet zeggen dat het helemaal onzin is, want sommige mensen weten dingen die eigenlijk geen sterveling kan weten, maar het zijn wel dingen die ze helemaal niet behoren te weten, denk ik. En als ze de ene keer wel en de andere keer geen gelijk hebben, hoe betrouwbaar zijn ze dan? Dat maakt het echt verdacht. Ik denk gewoon dat zoiets niet OK is.
    En ik geloof in God, Die zulke dingen verboden heeft naar mijn mening. Zonder hierover in discussie te willen gaan, omdat dit gewoon mijn geloof en mening zijn en anderen een andere mening hebben, geloof ik gewoon dat het niet goed is. Er gebeuren ook enge dingen in deze spirituele hoek. Ik denk dat je je daartegen moet beschermen.

10. Niet meer actief

Tjsa zo ieder zijn eigen geloof...ik geloof wel in het spirituele, maar dit omdat ik zelf ook veel onverklaarbare dingen meemaak en veel dingen weet die ik niet kan weten....ook heb ik contact gehad met mijn overleden ouders en nog met mijn vader af en toe...en ook Kylian laat wel degelijk met regelmaat dingentjes aan me weten, waardoor ik weet dat hij nog steeds dicht bij ons is....voor anderen zal ik niet snel wat "voorspellen" gewoonweg omdat je voor jezelf dingen veel makkelijker kan aanvoelen en er bij een ander dus ook vaak naast kan zitten....en wat de kwakzalvers betreft...er zijn er genoeg..helaas is het heel moeilijk om de juiste eruit te halen!

dit is voor mij ook de eerste en de laatste keer dat ik zon groot bedrag uitgeef aan een medium iig!

liefs pjetje

11. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik geloof ook wel dat je bepaalde dingen aan kunt voelen of voor jezelf kunt voorspellen. Bepaalde dingen (voor)voel je gewoon.
    Maar ik geloof niet dat mensen iets voor jou kunnen zien of voelen, maar dat ze daarbij afgaan op hun eigen gevoel. En dat gevoel kan best vaak (dichtbij) de waarheid zijn, maar daarom is het nog niet dé waarheid, snap je wat ik bedoel?;)

Contact met doden lijkt me niet echt een geweldige ervaring en (zonder een beschuldigende vinger uit te steken, hoor) ga ik ook niet uitproberen. Lijkt me duidelijk waarom: zie vorig bericht.
    Veel mensen die op deze manier bezig zijn met spiritualiteit hebben vervolgens last van enorme angsten en achtervolgingen door iets engs. Ik wil je niemand bang maken, maar daarom zei ik gisteren dat ik denk dat we onszelf daartegen moeten beschermen.

12. Niet meer actief

Ik snap wat je bedoeld...

Ik ben niet bang en wordt niet achtervolgd...het zijn mijn ouders en mijn bloedeigenkind...het is niet dat ik contcact met hen zoek...ze komen naar mij...alleen als ik dat op dat moment aan kan...het iets heel erg moois....en ook de spirituele mensen onder ons geloven in God of een god....engod is ook een ziel en komt toch ook wel eens naar de aarde om mensen boodschappen te geven zoals ik begrijp..? dat is dan toch hetzelfde..?
    Mensen die wel worden achtervolgt door wat dan ook...zijn naar mijn idee op de verkeerde manier bezig en zoeken dingen op die ze niet aan kunnen...waardoor je slechte entiteiten kunt aantrekken....

liefs Pjetje

Deel Deze Pagina