iui en spiritualiteit

Discussie in 'De lounge' gestart door nieuwbegin, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Ik plaats hem even hier ipv op zwanger worden, omdat ik zoveel mogelijk verschillende meningen wil aanhoren.

Het volgende doet zich voor. Wij zijn dus naar degyn geweest en mijn partner heeft misvormde ( te ronde) zwemmers en bij mij zit er ook iets niet helemaal goed. Maar de gyn dat mijn probleem geloof ik niet verder onderzocht hoefte te worden want we moeten toch eerst maar eens 2 jaar proberen.

Nu is het zo dat mijn partner financieel ooit goed geboerd heeft. Hij heeft zo iets van, nou dan gaan we naar een prive kliniek en dan laten we de zwemmers wassen en inbrengen

Nu vroeg ik mij af, ik beweeg mij wat meer in de new age gedachten en eigenlijk is mij niets bekend over hoe de spirituale wereld over de moderne wetenschap denkt. In de zin van behandelingen als iui ivf enzo.
    Een tijdje geleden was er een mooi topic hier over zieltjes die jou als ouders uitzoeken. Sommige zijn het hier niet mee eens andere wel. Ik dus ook.
    Maar hoe zou dat nu eigenlijk zitten als je dus neiet natuurlijk zwanger zou worden. Ik bedoel, je doet eigenlijk iets tegen de natuur in en de new age gedachten/spirituale wereld gaat als basis vaak juist uit van dat we ons meer bezig moeten gaan houden met natuurlijke dingen dan met wetenschappelijke dingen.

Vertel mij jouw mening eens?

Ik wil dus graag meningen horen over vooral het spirutuale gedacht goed
    Ik heb al wat zitten googlen, maar kom daar ook niet echt verder mee...

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Goh of het spiratueel is wat ik toe te voegen heb.... dat moet jezelf maar beoordelen.
    Maar toen wij gingen proberen had ik behoorlijk wat medische (darmen) en emotionele valkuilen.
    Ik ben hulp gaan zoeken en via via kreeg ik te horen van een man die met magnetiseren werkt.
    Hij is geregistreerd therapeut en word ook vergoed door het CZ (anderen weet ik niet).
    Hij werkt oa ook als paragnost en regressietherapeut.
    ik zelf ben niet echt een gelover hoor maar na 1 maand merkte ik wel wat meer rust in mijn lichaam en de maand erop was ik zwanger, wij hadden verder geen medische redenen om bij deze man terecht te komen hoor, zwemmers enz alles is volgens mij normaal.
    Maar ik ken dames die met dat soort klachten bij hem zijn geweest en zwanger raakte.
    Mocht je intresse hebben in het adres of telefoonnummer dan kan je me pb-en.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hmmm of je iets tegen de natuur in doet.. Ik denk dat je de natuur een handje helpt.
    Wij zijn ook met IUI bezig en zelfstandig zwanger worden kan, maar is nog steeds niet gelukt na bijna 2 jaar. Welke reden zou er zijn, dan alleen maar de natuur (weinig zwemmers) dat ik geen mama zou mogen worden en mijn man geen papa?

Ik kan op dit gebied niet veel met spiritualiteit. Ik zou graag een kindje willen, maar het zieltje kan geen plekje vinden aangezien papa zijn zaadjes niet met genoeg zijn.. zo zie ik het.

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ooh op die toer, zorry dan is mijn reactie niet echt goed gedaan denk ik :s

maar ik ben het eens met Natasja.
    Ik zie namelijk genoeg dames/heren die met veel moeite zwanger (of niet) raken, en waarvan ik 1000% zeker weet dat het hele goede lieve ouders zullen zijn. Dus die reden van boven dat het hun " niet gegund" zou zijn.... ik begrijp dat dan niet.

Ik zou eerder de gedachtengang van je partner volgen, als dat een kinderwens is en daar kan je tegenwoordig de natuur een handje mee helpen (god dank) dan zou ik ervoor gaan.

Want let wel op, moeder natuur (het kreng ;) ) heeft in iedereen een klokje geplaatst en bij de een tikt die wat sneller als bij de ander.... dan zijn straks niet alleen de zaadjes van mindere kwaliteit maar ook jou eitjes op.......

suc6 met je keuze.

Deel Deze Pagina