medium/waarzegster

Discussie in 'De lounge' gestart door fantasie, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Hallo meiden,

Heeft iemand hier ervaring met een waarzegster/medium.

Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik er een keer heen zal gaan.

wat is jullie ervaring hiermee?

Groetjes Mandy

2. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ik ben er een keer naar toe geweest op zo'n paranormale beurs.
    Wij hadden geluk en hadden en fantastisch medium.
    Wat ze vertelde klopte allemaal. Ze had ook nog een poging tot "toekomst voorspellen" gedaan en dat is ook allemaal uitgekomen tot op de maand precies!!

Ik wil nog eens terug, want alles wat ze zei is al uitgekomen. Ik wil meer weten :D

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ik heb nog zoveel vragen over mijn overleden vader. Ik zit met nog zoveel onbeantwoorde vragen.... Maar ik weet nooit of die mensen wel betrouwbaar zijn.. Vind het een ontzettend mooi en indrukwekkend wereldje, maar ook wel eng. Ze kunnen je bedonderen waar je bij staat.
    Dus ik twijfel ook nog steeds heel erg...

4. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    oohja!

Ik ben ook een keer geweest, ook op zo'n paranormale beurs.
    alleen kreeg ze heel veel door van mijn tweeling hihih.

Alleen zou ik nu nog een keer willen, ivm zwanger worden enzo!

Dus bij jou is het wel uitgekomen!

5. Mammie van Roy

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ja in maart 2005 zou ik de liefde van mijn leven tegenkomen. Klopt helemaal (4 maart 2005). En ze zag (en dat weet ik dus niet meer zeker) 'n kind of kinderen (maar daar twijfel ik tussen). Ik heb er nu 1 en hoop op ooit een 2e.
    Ze zag ook de connectie tussen mij en mijn vader en vooral mijn opa en nog veel meer dingen die allemaal waar zijn en niet van die algemene dingen.

6. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Ik ben ong. 3 jaar geleden geweest.

alleen ben ik er toen heen geweest gewoon voor de lol.
    ze heeft toen ook wel dingen gezegd wat waar was..

Maar ik hoop nu dat ze wat kunnen vertellen over mijn toekomst, en dan natuurlijk over kinderen.

Maar ben ook weer bang dat ze het fout hebben ofzo...

7. Mammie van Roy

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Bij mij was het ook voor de lol, alhoewel ik wel nieuwsgierig was. Ik was vrijgezel en ook helemaal niet met kinderen bezig, dus dat scheelt wel.
    Ik heb het allemaal wel onthouden en pas toen ik zwanger was en er aan terug dacht, had ik zoiets van wow, het klopt gewoon wat ze zei....

8. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb er dagelijks 1 tot mijn beschikking. mijn schoonvader is helderziend en kan paranormaal met foto's mensen van kwalen afhelpen( alleen mijn vriend geloofd het niet ) ik heb altijd begrepen dat ze niet zomaar alles mogen en kunnen zeggen over je toekomst. als lars veel huilt of pijn heeft dan vraag ik hem of hij aandacht aan hem wil besteden. ( onder het mom van baadt eht niet dan schaadt het ook niet ) en vaak voelt hij zich de volgende dag dan al veel beter. ik geef het voorlopig nog het voordeel van de twijfel ;)

9. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Tegen mij zeiden ze dat ik niet zoveel moest blowen, en ik me leven moest gaan beteren.
    Ik zei tegen die vrouw, ik weet t niet maar je zit er toch echt helemaal naast want ik blow niet...
    en toen ze zei, ik krijg het echt door, daarna vroeg ze of ik één van een tweeling was.
    nouja dat klopt dus, ze kreeg allemaal dingen door van me broertje vaag... hihi. (dat klopte wel) :)

Ze kreeg ook telkens het buitenland door, nou daar heb ik niets mee.

Ze voorspelde wel, dat mijn broer uitelkaar zou gaan met zijn vriendin binnen 3 mnd. dat is ook uitgekomen (ze gingen al 6 jr met elkaar.

Maar of ze kan zien, of je binnekort zwanger ben???
    ik weet het niet.

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Yep ik ben ook wel eens geweest en dat is zeker alweer een aantal jaar geleden en laatst is er nog iets uitgekomen wat ze had voorspeld, iets negatiefs waar ik liever niet over praat :(

Mijn vraag aan haar: Zullen mijn opa en oma mijn eerste kindje mee maken:
    Haar antwoord: Jou oma gaat het zeker weten mee maken maar van je opa moet ik helaas zeggen dat dit niet het geval is..

Ben die dag direct naar mijn opa en oma geweest en hebben smakelijk hier om gelachen..
    Nog geen maand voordat ik zou bevallen is mijn opa overleden :(

maar goed ik geloof er wel in en ik weet ook een heel goed adresje in Rotterdam ... Die vrouw is zo goed dat ze een wachtlijst heeft van een half jaar ( inmiddels miss al langer ) en ze doet het gewoon bij haar thuis ..

Op die beurzen vind ik vaak dat er veel kwakzalvers zitten maar goed ;)

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat heftig chantal.
    Een vriendin, van de moeder van mijn vriendin , die doet tarotkaarten leggen.
    En die kon heel veel over mijn man vertellen wat ze niet kon weten!
    Ook zag ze wel kinderen in onze toekomst maar makkelijk zou het niet worden.
    Ze had ook laatst tegen mijn vriendin gezegd dat echt allebei de emmy's zich hun plaatsje hadden gevonden maar helaas ook mk van beiden:(

12. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ik ga één keer per 3/4 maanden naar een paragnost. Hij maakt mijn hoofd leeg en samen met hem tackel ik zogenaamd "oud zeer", maar het gaat ook over zaken die nu spelen.
    Hij doet niet echt aan voorspellingen, tenminste, niet zo gedetailleerd. Maar soms heeft hij het wel eens ergens over en dan kan ik dat niet plaatsen... maanden later gebeurt er iets en valt ineens het muntje.
    Ik heb er altijd heel veel baat bij. Ik kom helemaal opgeladen weer terug, heb weer nieuwe energie, ben tot nieuwe inzichten gekomen en kan er weer een tijdje tegenaan.

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Is ook heftig, zeker als je dan bij zo'n vrouw zit en je hoort het, dank denk je echt dat ze uit dr nek lult ( en dat hoop je dan ook ) mijn opa en oma zijn best jong en had dus totaal niet verwacht dat hij zomaar ineens weg zou vallen, we hebben de hele zwangerschap ( mijn opa en ik ) gelachen met elkaar over die waarzegster en zijn gewoon lekker plannetjes gaan maken over dat we zouden gaan vissen met die kleine en dat we andere leuke dingen zouden gaan doen etc we hebben dat jaar ( blijkt nu als ik aan terug denk ) echt enorm van elkaar genoten miss toch omdat je in je achterhoofd had dat het zo zou kunnen zijn dat hij weg zou vallen, hij was echt mijn allerliefstie opie :( ..
    en toen ineens poef hebben ze hem dood gevonden op de bank :(

pff ik ga stoppen met daar over te typen want zit gelijk te janken hier :(

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik ging vroeger heel veel naar de paraview beursen en heb daar verschillende mediums, en paranormaal begaafden ontmoet.... heel gek hoor wat hun al niet weten over je leven te vertellen...

zelfs kon er iemand het jaartal vertellen waarin mijn stiefvader overleed, hij heeft het wel eerst gevraagd of hij er wat over mocht vertellen... ook de wijze waarop hij dood is gegaan wist hij te vertellen... en dat hij dicht bij me was altijd... ik kreeg er kippevel van....

en zo waren er wel veel meer dingen... ook wisten zij toen te vertellen dat er toendertijd binnen een jaar mijn soulmate in mijn leven zou komen..... nouja klopte precies....

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Meis, zou jij mij haar gegevens willen pb-en? Bedankt alvast!

Deel Deze Pagina