Medvieuw HCG

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Alexandra1988, Nov 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

Nov 14, 2009
    187
    0
    0
    #1 Alexandra1988, Nov 26, 2009
    Last edited: Nov 26, 2009
    Hallo allemaal,

Ik ben 26 oktober met de pil gestopt na 10 jaar en 31 oktober ongesteld geworden, als ik uitga van een cyclus van 28 dagen zou ik zaterdag (28 nov) opnieuw ongesteld moeten worden.

Heb vandaag, dus 2 dagen voor mijn "ongesteldheidsdag" getest en die was negatief.

Zou het toch kunnen dat er nog eens kans bestaat dat ik een langere cyclus heb dan 28 dagen en hij later alsnog positief kan testen?

Wie weet raad?

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey Alexandra,
    ik zou gewoon over 2 daagjes nog een keer testen.
    Je cyclus kan altijd even anders zijn als je net met de pil bent gestopt, er zijn zelfs meiden die een aantal maanden helemaal niet ongesteld worden na het stoppen met de pil.
    En ik wil je geen valse hoop geven maar je hoord ook nog best regelmatig dat meiden pas op of een antal dagen na hun nod positief testen omdat ze niet zo snel hcg aanmaken.

Ik ga voor je duimen!!!;)

Liefs mij

3. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

Nov 14, 2009
    187
    0
    0
    Dan maar nog langer wachten, maar wat is dat moeilijk zeg....

Het is trouwens niet medview maar clearview zag ik (sorry).

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    dat kan zeker nog, ik testte pas op mijn nod licht positief en check mijn banner !!!

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Na het slikken van de pil voor 10 jaar zou ik er niet van uitgaan dat je meteen een cyclus van 28 dagen heb. Als ik jou was zou ik rekenen op minstens 35 dagen de eerste keer. Ik wens je heel veel geluk en succes, dat je maar gauw zwanger raakt en een gezond kindje op de wereld mag zetten.

Share This Page