meeëters op je neus... wat doe je er tegen?

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 24 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik gebruik een clarisonic en dat werkt als een tierelier :)

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb ook wel is zon plak stip gebruikt.

Opplakken, oplaten drogen en dat ding wordt hard.

eraf halen is net alsof je heel je huid mee trekt en alles zat er nog!!!!!

Noooooooit meer... wat een hell!

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Neusstrips van action. Je wilt niet weten wat er allemaal in de poriën zit :) . Het werkt echt

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Lol! Hier nog zo'n een :)

5. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik hou van dit soort filmpjes haha. Maar had deze nog niet geopend (denk dat ik hem al ken) omdat ik druiven aan het eten was hahaha en dat 'plopt' ook zo in je mond, dus heb ff gewacht hehe.

Ik gebruik trouwens de strips van action. Deze week al 2 gedaan, heerlijk want je ziet precies wat je eruit hebt getrokken hahah oo zo nasty.. Heb daar eens filmpjes van gezien op youtube in close up dat zet voor mezelf ook kracht bij het gevoel dat ik heb van het behaalde resultaat hahahahaha.

6. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Lekker uitknijpen :D

7. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48

Ik heb normaal een aardige mee-eter fetisj, maar dit gaat zelfs mij iets te ver:$

8. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Wat ik doe: gezicht reinigen met lotion en reinigingsmelk, scrubben, stomen, meeeters uitdrukken met een comedonenlepeltje, maskertje, eraf wassen en dan lekker creme opdoen.

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Wat ik doe, is lekker warm douchen en onder de douche met mijn nagel over mijn neus heen schrapen zeg maar. Door de warmte gaan de porien open staan en door het schrapen haal je de viezigheid eraf.
    Zo doe ik het ook voor mijn voorhoofd en mijn kin.

Mijn huid reageerd nogal op reinigers, daarom is deze manier voor mijn huid het beste.

10. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    haha dat filmpje ga ik dus echt niet kijken!:D
    Ik kan er totaal niet tegen om er naar te kijken.. bij mezelf niet maar bij een ander al helemaal niet!
    Terwijl een vriendin van mij het heerlijk vind om uit te knijpen haha
    Die liet mij een keer een filmpje zien van een puist die uitgeknepen werd.. echt ranzig!!

Die van de action kan ik altijd eens proberen. Doet 't zeer als je 'm eraf haalt? en zie je dan ook wat op 't stripje?

11. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Dat is nogal wat:D
    Ik douche 's avonds altijd lekker heet en dan scrub ik vaak mijn gezicht (niet altijd omdat ik heb gehoord dat dat niet goed is), daarna doe ik er een zachte creme op.
    Maskertjes doe ik ook heel af en toe.

Uitdrukken doe ik niet want dat werkt echt niet bij deze meeëters.
    't zijn zeg maar hele mini zwarte pikkeltjes. Valt niet aan te knijpen en als je het wel doet heb je alleen maar een vuurrode neus en is het nog steeds niet weg.;)
    Zelfs een keer een korst op m'n neus aan over gehouden haha

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Vandaag naar de wibra geweest en die neusstrips gekocht na de tip in dit topic. Wauw wat een wonderdingen! Heel die strip zat vol meeeters! En mijn neus is lekker zacht :) Geen last gehad van dat het te vast zat..

13. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik gebruik ook geregeld een comedonenlepel. Eerst even stomen en erna een maskertje. Die strips heb ik nooit gebruikt maar neem ze eens mee van de Action.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik vind zo'n plakker inderdaad fijn, maar ik krijg als ik het er zo opplak niet altijd helemaal alles weg. Wat ik doe is eerst douchen, mijn gezicht en vooral mijn neus scrubben. daarna droogdeppen, even flink knijpen in mijn neus, en daarna (nat) dat plakding er op. Door het douchen gaan de porieen openstaan en door alvast te knijpen, zitten de meeeters net wat losser is mijn idee.

Deze manier doe ik wel 's avonds, want je krijgt er best een rode neus van.

Deel Deze Pagina