Hi meiden, Weet iemand soms wat dit is? Ik ben vorige week ziek geweest (buikgriep) en heb toen flink overgegeven. Weet niet of het met elkaar samenhangt maar heb nu sinds een dag of twee een soort brok in mijn keel. Bij het eten lijkt het echt alsof mijn keel dikker is cq of er zeg maar "iets" zit. Ben ook echt wat misselijk zo hele dag door en vind het echt een ontzettend naar gevoel. Iemand die soms tips heeft om hier vanaf te komen? Heb al wat honing met thee gehad omdat ik dacht van ja misschien moet ik mijn keel gewoon verzachten maar dat helpt me dus niet. Met slikken heb ik er ook echt last van. Bah, echt een vies gevoel....
Hmm, nee niet echt last van opgekropte emoties haha, wel last van hormonen.... Beginnende keelontsteking dacht ik ook al aan.. Toch maar ff aan de thee met honing blijven komende dagen!
Ja ik ken het trok na een paar dagen weg nadat ik genoeg fruit at en veel dronk ik dronk idd veel thee en een glas ranja. Of water tussendoor. En zuigsnoepjes hielpen ook iets
Door het overgeven kan je keel geïrriteerd zijn daarom z'n "brok" gevoel. Opspringende maagzuur kan ook het veroorzaken.
Oh echt????? Daar heb ik nl. dus echt last van, van maagzuur! Dus dat zou het ook kunnen zijn?! Nou dan weet ik iig waar het vandaan komt... Net waterijsje gehad en straks weer kopje thee met honing...