Hallo, Mijn zoontje is 11,5 maand.Het is een flinke beer...hij weegt 13 kilo en 580 gram en is 83 cm. Van het CB hebben we te horen gekregen dat we met de opvolgmelk mogen stoppen en over mogen stappen naar halfvolle melk.Ook kan hij met de pot mee gaan eten maar nu vraag ik me af...mag hij gewoon eten wat wij ook eten of moet ik toch nog iets apart bereiden zonder kruiden en zout? Ik vraag me dus af of hij nog steeds geen zout mag of dat een klein beetje wel gezond is.
Hallo! Vanaf een jaar mag je kindje al wel een klein beetje zout. Toch een beetje gematigd is wel belangrijk. Kruiden voorzichtig mee beginnen dan kan dat ook prima. (halfvolle melk zou niet ons advies zijn, maar dat is natuurlijk een keus). Succes groeten Femke
bedankt voor de reactie..jullie zouden volle melk adviseren? ook als het kindje eigenlijk wat aan de dikke kant is?
Hoi, Vanaf 1 jaar kun je Friso peutergroeimelk 1+ gaan geven. Van sommige voedingsstoffen krijgen peuters met koemelk niet voldoende binnen. Friso peutergroeimelk bevat extra voedingsstoffen die peuters in die leeftijdsfase nodig hebben voor een optimale groei en ontwikkeling. Wanneer je gewone melk gaat geven kun je het beste halfvolle melk nemen. Groetjes Angelique