Hallo dames, Even een vraagje. Ik ben nu bijna 26 weken zwanger en ik ben aan het begin van mijn zwangerschap erg misselijk geweest. Vanaf een week of 13 ging het beter. Nu merk ik sinds een week dat ik weer misselijk word. Het zit vooral in mijn maag en ik merk het vaak nadat ik heb gegeten. Ik weet wel dat het kindje tegen mijn maag drukt maar ik word hier echt niet goed van. Wie herkent dit en heeft tips? thanks alvast!
Hey, Hier nu een goede 27 weken, en ook nog steedsniet van de misselijkheid af de eerste 18 weken bijna iedere ochtend de toiletpot gezien en toen dacht ik dat het over was omdat het beter ging.. maar heb gemiddeld nu nog zo'n 1x per week een date met het porseleine stuur! om het dan nog maar niet te hebben over de keren dat ik wel misselijk ben maar niet hoef te spugen... Ik heb wat gelezen over een paar lepels vanillevla eten bij maagzuur, maar heb het nog niet geprobeerd.. Bij mij helpt het in ieder geval om verspreid over de dag kleine beetjes te eten, lees: de hele dag die kaken laten kauwen hihi! Niet te veel in ieder geval want dan protesteert je maag.. Sterkte meid