Mee in de tuin?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Setteke, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Tijn had trouwens vandaag ook een kort broekje aan... en een truitje met korte mouwen.. ik vond het best warm. Tegen de namiddag heb ik hem een truitje aangedaan en een lange broek.
    Ik heb geen idee of dat dan te koud gekleed is.. maar hij voelde niet koud aan. Is dat dan geen goede graadmeter? Als je kindje koud aanvoelt dat je hem/ haar dan te koud hebt gekleed en als hij/ zij warm aan voelt dat het dan te warm is? hmm... morgen wordt het echt nóg warmer... en dan komt de zomer nog!

Geniet maar lekker van het mooie weer iedereen! :D

2. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    Dat is een uitstekende graadmeter!
    Kijk naar wat je zelf aan hebt, en af en toe ff checken achter in het nekje, is dat goed van temp. dat is het ok!

Yesse heeft vandaag ook zn korte broek aangehad, hij vond het heerlijk, kon ie lekker aan zn benen friemelen!

Ga ALTIJD uit van je eigen intuitie, dat hebben we niet voor niets!

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    goed insmeren hoor die kleintjes! De zon is erg fel en een kleintje is zo verbrand! Je hebt niet voor niets speciale zonnenbrandcreme voor baby's! Gebruik ook een zonnenhoedje of mutsje niet te vergeten!

Kian is vandaag ook lekker mee naar buiten geweest. Gewoon een lang broekje en poloshirtje en hij had het erg naar zn zin!

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wat is een goede zonnebrandmiddel voor hun? niet dat ik morgen op zondag iets kan halen :rolleyes: ;)

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Niek, ik heb er een van de etos. Je hebt bij de drogist heeel veel keuze aan zonnebrand, ook voor baby's.
    En misschien kan je zelfs bij een tankstation zonnebrandcreme halen!
    Maar anders voor morgen... niet te lang in de zon, lekker in de schaduw en een petje op!

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik hou de kleintjes angstvallig uit de zon, maar dan hoef ik ze toch ook niet in te smeren of zie ik dat nu verkeerd?

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik vind de zonnenbrandcreme van Kruitvat ook heel goed :)

Op haar tocht naar het aardoppervlak wordt een deel van het zonlicht en ook van de UV-straling in de dampkring verstrooid. In de schaduw is wel het directe zonlicht afgeschermd, maar niet het vrestrooide zonlicht. Anders zou het aardedonker zijn. UV wordt veel sterker verstrooid dan zichtbaar zonlicht. Die straling komt, evenals het licht, onder de parasol. Vandaar dat we ook in de schaduw relatief veel UV opvangen en je dus ook onder een parasol kunt verbranden.

Net gevonden op www.e-gezondheid.be

Deel Deze Pagina