De eerste keer zonder kindje op stap.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cookie, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer was jouw kindje voor het eerst bij een oppas?

1. in de eerste maand

2. in de tweede maand

3. in de derde maand

4. in de vierde maand

5. na vier maanden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Ik vroeg me af: wanneer zijn jullie voor de eerste keer met z'n tweeen op stap gegaan zonder baby, zodat jouw baby bij een oppas bleef?

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ikheb in de derde maand gestemd en het was niet bij de oppas maar bij mijn moeder we hadden een bruiloft en ik vond het VERSCHRIKKELIJK
    heb me de hele avond afgevraagd hoe het met haar zou zijn en ik was bli jdat de bruiloft "voorbij"was en ik mijn meisje weet op kon hallen....

3. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Danischa was net 2 maanden,toen ze een keer logeren was bij oma en opa.

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick was 2,5 maand toen hij voor het eerst (2 nachten!) bij opa en oma ging logeren. Ik vond het moeilijk maar hij vond het geweldig, net als opa en oma!

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik was jarig eind julie en toen had mijn vriend als verassing uit eten geregeld met mijn en zijn ouders. Mijn zusje heeft toen een paar uurtjes opgepast. vond het prima omdat het niet al te lang was.

echt met z'n tweeen zijn we nog niet weg geweest

6. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    We zijn pas net voor het eerst op stap geweest zonder onze dochter ... Eerde vondt ik nog niet nodig.

7. Yvon

Yvon Actief lid

25 okt 2006
    319
    0
    0
    Wij nog helemaal niet.

8. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Wij zijn ook nog niet samen op stap geweest, ik heb hier ook nog geen behoefte aan, ik ga liever met z`n drieen.

Kus Senna

9. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Wij zijn 2 weken na de bevalling een avondje met z'n 2-en weg geweest. Mijn man had geregeld dat zijn moeder oppaste en dat wij een happie gingen eten. 2 weken geleden hebben we dat maar weer gedaan.

Ik vond het wel moeilijk haar "achter" te laten en tijdens het eten hebben we het ook alleen maar over haar gehad.

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    onze kleine is 2maanden...wij zijn van plan om binnenkort uiteten te gaan oid

laat de kleine wel thuis met mijn moeder als oppas, moet er nog niet aan denken om ze een hele nacht te missen ;)

11. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Toen ze een paar weken oud was hebben mijn schoonouders opgepast omdat we een boel dingen moesten regelen voor de verhuizing.

Eerste keer logeren was ze 5 maanden oud.

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    afgelope zondag..net 3 maanden dus! Vond het verschikkelijk! haha
    We waren 2 jaar getrouwt en hadden relatie dipje, dus hadden we besloten om even met z'n tweetjes uit eten te gaan! Etentje was heel gezellig en heeft ons goed gedaan, maar vond het een rot gevoel Tijn achter te moeten laten! 3,5 uur later hebben we hem weer opgehaald!
    Hij had er overigens niks van!

kus miek

13. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Bah, ik heb 22 sept een feest waarik niet onderuit kan. Zie er nu al tegenop! Mijn eigen moeder en zus moeten ook naar dat zelfde feest dus zij kunnen niet oppassen. Zij zijn op dit moment even de enige bij wie ik haar evt achter zou laten dus dat gaat nog wat worden! Heb er helemaal geen zin in. Ha dnooit gedacht dat ik er zo'n moeite mee zou hebben!

14. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Wij toen ze anderhalve maand oud was. Ik vond het verschrikkelijk! Helaas kon het niet anders aangezien we beide getuigen waren op een bruiloft. Eergisteren zijn we weer eens een avondje alleen weggeweest naar een voorstelling van Peter Faber (Caveman). Daarvoor zijn we eerst wat gaan uiteten. Ik moet zeggen, bij mij went het nog niet echt :(. Net zoals Suus81 al schreef, we hebben het tijdens het eten alleen maar over haar gehad :(.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris was net 2 maanden toen hij voor het eerst ging logeren bij opa en oma, dit omdat wij toen het 25 jarig bruiloftfeest van mijn ouders hadden! Ging gelukkig prima, maar het eerst wat ik 's ochtends deed was Joris snel weer ophalen! Had hem echt verschrikkelijk gemist!

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wij hebben Erik nog nooit bij een oppas achter gelaten. En zal nog een hele tijd duren eer dat gebeurd!

17. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ben samen met mijn man gaan winkelen en mijn dochter bleef bij mijn zusje.
    Na anderhalf uur werd ik al opgebeld dat me dochtertje bleef huilen ze wilde namelijk de fles niet pakken ( ze kreeg BV) dus hup terug naar huis.
    Verder ga ik weinig weg, of Yildiz gaat mee of ze blijft bij me man.
    Ik vertrouw namelijk geen vreemden met me kind.

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven was 3 maand toen we sávond seen verjaardag hadden, het ging prima, hij ging wel later slapen.
    Ik zelf zat niet echt lekker, en heb zelfs nog een keer naar m'n moeder gebeld, m'n moeder komt overigens altijd bij ons thuis.
    We hebben vorige week Steven een hele dag moeten missen, ging op zich goed, want hij had het erg naar z'n zin.
    Een hele nacht is hij nog niet weggeweest, dat lijkt me niks.

19. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Toen Ilya 3 maanden was hadden we een bruiloft en hij is voor het eerst gaan logeren bij Opa & Oma. Dat ging goed. Wel even gebeld s'avonds hoe het ging natuurlijk, maar een superleuke avond gehad. De ochtend daarop zijn we hem natuurlijk wel weer snel op gaan halen!
    Hij is nu in totaal 3 x wezen logeren bij opa en oma en elke x goed gegaan. Ik vertrouw mijn ouders dat ze hem goed verzorgen!

20. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Toen Iman een maand of 4 was gingen mijn man en ik samen naar Thermea 2000, we hadden Iman toen bij mijn ouders gelaten maar zijn haar erna gaan ophalen.

Logeren heeft ze laatst toen ik geopereerd was de eerste keer gedaan, bij opa en oma, maar met mij ernaast haha...

Alleen gebeurd nog langggggg niet!

Deel Deze Pagina