Afgelopen Dinsdag toen ik onder de douche stond kwam er een grote klodder vruchtbaar slijm uit althans zo zag het eruit doorzichtig en rekbaar maar dan ineens heel veel ik heb dit eigenlijk nooit eerder gehad en heb hier toen gevraagd wat dat kan zijn. Conclusie was dat het toch wel met een aankomende eisprong te maken heeft. Oke voor mij doen iets te vroeg aangezien mij ei meestal pas op dag 23 komt die klodder was op dag 13 en die dagen daarna wel wat rekbare en waterige afscheiding maar niet wat ik gewend ben. Maar goed ik gebruik dus ook ovulatietesten maar die zijn dus witter dan wit. Dus eisprong nog lang niet inzicht (ze lopen bij mij altijd op) maar wat was die klodder dan?
Ik lees even mee, ik heb namelijk pas ook een topic geopend over een grote klodder slijm . Geen idee waar ik in mijn cyclus zit.
Heb je voor die klodder ook seks gehad? Als je opgewonden bent, maakt je lijf een zelfde soort slijm aan. Dit schijnt erg moeilijk te onderscheiden zijn van vruchtbaar slijm. Zou dat kunnen?
Ik had ook van die klodders. Stevig slijm niet heel erg rekbaar. Had die dag er voor idd seks gehad (zelf ook gekomen) sorry. En toen van die klodders. Dat was op maandag. Op zaterdag er op had ik een positieve ovutest.
Ik heb zondagavond seks gehad en had het slijm pas op dinsdagavond en het leek echt op vruchtbaar slijm alleen in 1x een grote klodder erg rekbaar en doorzichtig. Ik kwam trouwens van mijn werk dus ik was niet opgewonden
Ik hoop dat je geen action testen gebruikt voor je ovulatie? Zowel ik als laatst al een andere meid op dit forum had foutieve testen die maar 1 streep gaven tijdens de eisprong. Ik had namelijk nog een doosje en die gaven een dikke knaller aan
Nee ik gebruik die van sensitest ben ik erg tevreden over de dagen voor mijn eisprong loopt hij al een beetje op en dan een knaller streep donkerder dan controlestreep maar ik ga er vanmiddag weer 1tje doen misschien is hij nu wel aan het oplopen en komt mijn ei snel hoop ik
Achteraf gezien had ik mijn eisprong veel later dan ik zelf dacht en liet mij door het vruchtbare slijm in de luren leggen. Mijn vruchtbare slijm kwam ook altij vrij vroeg in mijn cyclus cd9/10. Dacht dus enkele dagen later mijn ei te hebben. Nou mooi niet dus.. Ik ben met ovulatietesten in de weer geweest en zo kwam ik erachter dat pas een dikke week later mijn eisprong was. Die hele week slijm en steekjes gevoeld, maar op moment suprême: niks Toch was het zo, want kijk maar naar mijn banner Succes meiden!