Mee naar de sauna, wanneer? En hoe bevalt het?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door justme1974, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik ging ook al van kleins af aan met mijn ouders mee. Daarom kende ik heel goed de regels. Het was een hele serieuze aangelegenheid zo stil mogelijk zijn en af en toe heel interessant zuchten haha en kijken hoe ik nat werd (zweten) :D
    ik vond en vind het nog steeds lekker.

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik ben vorige week met m'n dochter een paar dagen naar een hotel geweest, waar ook een hotel met zwembad was. M'n dochter was erg nieuwsgierig hoe dat zou zijn, maar vond het ook een beetje eng. Ze ging naar binnen, legde haar handdoekje neer en nam plaats. Ze zuchtte eens diep en zei toen 'lekker warm he'. Ze wist dat ze stil moest zijn, dus zat een beetje te fluisteren. 'even opwarmen en uitrusten he mama' :) We hebben er tien minuten in gezeten en zijn toen weer gaan zwemmen. En daarna het ritueeltje nog een keer herhaald.

Ik ga 2x per jaar naar Sanadome, ik heb daar nog nooit kinderen gezien en zou m'n dochter daar ook zeker nog niet mee naar toe meenemen. Even lekker zo in de sauna zoals nu is prima, maar een hele (mid)dag lijkt me nog veel te veel.

Deel Deze Pagina