Vreselijk lijkt me dat! Mijn man gaat gelukkig wel buiten staan, maar dat doet ie sowieso al, omdat het anders in huis ook zo gaat stinken. Geweldig he?! Maar goed, het is natuurlijk wel mooi balen als jouw vriend zo doet. Wat ook helpt, ik weet niet of je dat ziet zitten, maar als er vrienden bij jullie thuis gewoon gaan zitten doorroken terwijl jij er iets van gezegd hebt, zou ik lekker demonstratief naar boven gaan of zo. Dan kies je toch gewoon lekker voor jezelf en je kleintje? Gisteren was ik op een feestje buiten, waar een kachel werd gestookt en in die kachel lag allemaal van dat stinkhout wat niet echt geschikt was om op te stoken volgens mij. Er kwam een ontzettende walm vanaf! Bah, ben gewoon binnen gaan zitten. Er volgde er vanzelf meer gelukkig die er ook niet goed van werden
Mijn vk rookt zelf ook! Toen mn man vroeg (toen ik weeën had) of ie nog snel ff kon roken.. Zei ze "rook jij?" Ik denk.. daar komt t hè? hele preek.. NO WAY.. ze zegt "ik rook ook". Nou ja.. dan breekt toch je klomp..