hallo heb voor nod getest en binnen de tijd een streepje naar mate die opdroogde was het een duidelijke streepje nu 2 dgn verder weer getest (niet met ochtend urine ) nu zat de strip er niet goed in je zag een kier aan de onderkant maar nu weer binnen de tijd eerst lichte streep en werd erna donkerder toen hij opdroogde is dat normaal bij de kv testten tegenwoordig?
Ik moet zeggen dat mijn testen niet zo zijn, het streepje is veel lichter roze bij mij... Maar ik vind het niet heel gek hoor...
bij me vorige zw schap testte ik 3 dgn na nod en toen was de test streep er eerder (komt denk ik na nod testten) en was echt een knaller streep zelf is nu al weer wat duidelijker..(komt door opdrogen en hij is mooi dik en ook roze maar de streep kwam dus na 2 a 3 min en werd langzamerhand donkerder...!! eergister ook wel binnen 2 a 3 minuten de streep
Als ze er binnen de afleestijd stonden hoef je je geen zorgen te maken hoor. Gefeliciteerd!! Bij mij was het ook zo dat het streepje later wat donkerder werd, na het opdrogen.
Wauw mooi donker, zeker weten dat je 1 dag na je nod zit nu? Misschien toch niet langer zwanger? E. Je clearblue digital met indicator ook gedaan?
me banner staat op me eisprong als ik laatste dag van ongi doet.ben ik dag verder als ik eisprong 1 dag eerder heb gehad ben ik dus 2 dagen langer. langer kan niet want heb alleen geklust na me 1e positieve ovutest en dag erna dus niet ervoor heb geen cb gedaan