goede middag, ik heb van mijn ochtend urine een test gedaan omdat het eigenlijk al wat vroeg was dat ik ongesteld zou kunnen doen. ik heb de predictor early gebruikt. maar na de 15 min die erop stond, stond er nog geen streepje van positief, maar na ongeveer 1 tot 1,5 u na de test wel. ben ik nu wel of niet positief?
Hmmm ze zeggen dat t een indroogstreep kan zijn! Maar ik heb ook gehoord van vk dat er geen streep komt als er geen hcg is! Dus miss ff testrn nog een keer met een ander merk anders?
Predictor early is de meest onbetrouwbare test die er bestaat. Zelfs mannen en kraanwater zijn zwanger volgens die dingen. Zou voor nu dus van negatief uitgaan. Even een test doen van een ander merk.
Meestal is een streepje (zelfs heel licht) positief, maar omdat het streepje pas na 1,5 uur verscheen, zou ik voor de zekerheid morgen nog een test doen!
Ja maar helaas geld cat niet voor de predictor early. Google maar eens, en zoek op dit forum maar eens..
Foto verwijderd Even voor alle duidelijkheid, dit is niet mijn foto, is van een mede forumgebruikster..
Mijn man testte positief met de predictor Early.. Dus nee ik vertrouw die test past als de test streep net zo donker is als e controle streep..