Mijn blender heeft het begeven en nu ben ik aan het kijken naar een nieuwe. Maar nu kom ik dus voor de keuze te staan van een personal blender (zo een waar je een fles op zet) of een grote blender met een kan. Die personal blender zien er leuk uit en zijn lekker klein, maar lijken me niet erg krachtig. Las ook dat je het fruit erg klein moet maken. Die grote zijn krachtiger, maar dus ook weer groter. Wat heb jij en ben je er tevreden mee? En voor de mensen die een personal blender hebben: hoe bevalt dat?
Ik heb zelf een grote blender. Maar heb ooit een personal blender van princess cadeau gekregen. Deze staat nieuw in de doos op zolder. Al een aantal keer via marktplaats 'verkocht'. Maar mensen komen op een of andere manier niet over de brug met betalen. Het mag voor een zacht prijsje weg. Dus als je n.a.v. dit topic een personal blender willen, ik heb er een in de aanbieding. Om op je vraag terug te komen. Ik denk inderdaad dat een grote blender meer vermogen heeft om harde stukken klein te krijgen. Het is dus de vraag waar je het voor wilt gebruiken. Een personal blender is goed genoeg om een banaan/zacht fruit/ spinazie voor groene smoothie mee te blenden, maar wil je ook noten fijn malen dan zou ik kiezen voor een grote blender.
Wij hebben sinds kort een personal blender omdat onze oude kapot was gegaan. Mijn vriend maakt elke dag groene smoothies dus snelheid en kracht was een pre. Nu hebben we de nutribullet 900 gekocht bij de media markt. hij was wel wat duurder dan de meeste personal blenders maar hij heeft dan ook veel mee kracht. binnen 1 minuut heb je een prima smoothie. je hoeft het fruit niet in kleine stukken te snijden.
Ziet er wel goed uit idd en idd behoorlijk wat meer wattage dan die andere personal blenders. Moet nog even gaan bedenken of ik er wel zo veel voor neer wil leggen