Frustrerend he nou als je nu iets ziet moet je test over 2 dagen duidelijk genoeg zijn.... Wanneer ga je weer testen?
Het liefste zou ik morgen al weer testen maar probeer het uit te stellen tot overmorgen... Hopen dat de test dan donkerder is!
Vlinder, ik zie ze op ALLE foto's...en tuurlijk ben je vroeg met testen, en weet je dat t fout KAN gaan, maar dat kan altijd toch... Ik snap je wel dat je zo vroeg wilde testen, helemaal als je je anders voelt. Spannend meid, hopelijk is ie morgen al ietsje zichtbaarder!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd
Fijn om te horen dat iemand anders ze ook ziet.. Kan er ook zijn dat deze test van kruidvat vals positief geeft? Dat het fout kan gaan ben ik me erg van bewust. Maar ook in verband met mijn werk is het dijn om vroeg te weten (ook al heb ik nu vakantie😄!
Ik zie ook wel iets ....... Maar als ze zo licht zijn is het gewoon moeilijk oordelen of het iets...iets is
Heb eens in het neg gespiekt, dan zie je een tweede streepje oplichten als je een positieve test hebt. Ik meen idd een tweede streepje te zien
Ja op die close up zie ik hem... En dat is voor 8 dpo al heel wat! ben benieuwd naar de volgende! Duimen!