2 dagen overtijd en zwangerschap testen twijfel

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door horses, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. horses

horses Nieuw lid

26 jul 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals ik titel zegt 2 dagen overtijd en testen twijfel alleen beetje licht zie lijntje

Nu volgde klachten moe opgezeten buik misselijk bij vleesafdeling maar ook thuis bij sommige dingen weet dat lichaam voor gek kan houden maar waneer zou ik weer kunnen testen en vanochtend roze slijm bij afvegen en al 14 dagen banden pijn oja heb van action gedaan kruidvat 2 voor 5 euro 2 dagen voor nod maar die gaf niks aan gister van kruidvat en action kruidvat niet duidelijk ga uit van negatie action heel licht roze ik weet niet meer :( Oja banner was uit broberen gezien ik nieuw ben

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Als je twee dagen over tijd bent zou je al positief moeten testen. Of heb je je ei misschien later gehad dan je denkt? Als je wel een licht streepje ziet, zou je een Clear Blue digital kunnen proberen. Dan kun je na een paar minuten aflezen of je zwanger of niet zwanger bent.

Ik duim met je mee!

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Je openingspost is één zin die totaal niet loopt.. Weet niet of dit komt doordat je in paniek bent of de taal niet goed spreekt. In geval van het eerste; doe vooral rustig meid:)

Gezien je twee dagen over tijd bent en nu roze afveegt denk ik dat je menstruatie eraan komt. Dit in combinatie met negatieve testen.

Hoop natuurlijk dat ik het mis heb en anders hoop ik op een snel positieve test

4. horses

horses Nieuw lid

26 jul 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik hou me ei niet zo bij soms voel ik hem goed en soms niet en we vrije ook niet speciaal er voor gebeurt het dan gebeurt het gezien we 8 jaar terug kindje hebben verloren met 20 weken en nu sinds 5 maanden alle dingen over boord gegooid van anticipatie en condooms en toen was test bij 9 weken pas licht positief dat arts dacht dat pas 4 A 5 weken maar ga morgen test halen Clear blue alvast bedankt

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Misschien kun je punten gebruiken na een zin ;) leest heel onoverzichtelijk dit.

Gezien je niet precies weet wanneer je ei is geweest, kun je je NOD ook niet precies bepalen..

Pak wel de clear blue digital met weekindicator. Die is gevoeliger dan de gewone.

6. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ik ben het eens met Ukkie1985, een punt of komma zou fijn zijn...

En misschien een foto ;)

7. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Leest idd voor geen meter!

Handig om een foto te uploaden? Ik hoop voor je dat het raak is:)

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Maar uhm je banner zegt 10 weken zwanger?

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    klopt stond in de openingspost, was om te proberen ;)

Maar ik zou idd dan ook een cb met weken indicator ophalen die geeft het meeste duidelijkheid.

10. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Anticonceptie?

Ik zou het even afwachten, negatieve test is negatief..
    Misschien over 2 dagen nog eens proberen.

11. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Volgens mij zit er helaas niets anders op dan afwachten, hoe vervelend ook, je kunt een test helaas niet positief kijken;)
    Ik zou over een aantal dagen weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben, je kunt ook een late eisprong hebben gehad, maar als je het helemaal niet vertrouwd zou ik de huisarts bezoeken,
    Suc6 met alles liefs van taart.

12. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hun??? Op je banner staat 10 weken zwanger?

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Staat erbij. Is om te testen ;)

Zou ook nog even afwachten en testen. Kan idd late eisprong zijn.

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je banner doet het, maar zou je die nu willen veranderen?

Dit schept grote verwarring gezien je topictitel!

Hoe lang duurden je laatste cyclussen?

Weet je wanneer je eisprong is geweest?

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    maar maar wat hebben we weer een stel juffen Nederlands hier in dit topic.. maar ho maar om goed te lezen..

ts ik zou naar je huisarts gaan, of gyn? aangezien je bij jullie eerdere zwangerschap je ook laat positief testte zal dat in dit geval ook zo zijn.
    streep is in ieder geval streep en dat betekend dat je zwanger bent! gefeliciteerd!

(en bat betreft je banner, laat lekker staan als jij dat wilt je hebt het toch uitgelegd in je openingspost)

16. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Juffen Nederlands? Is het dan zoveel gevraagd om interpunctie te gebruiken? Ik vind het echt waardeloos lezen zonder hoofdletters, punten, komma's en andere leestekens. En zo ongeveer alle woorden verkeerd spellen lijkt me ook niet nodig toch? Maar goed, ik zie wel waar jouw kritiek vandaan komt... Je eigen tekst kan ook nog wel wat hoofdletters en leestekens gebruiken. :D

17. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Leef & laat leven. ✌

Ts, een foto van de test zou wel handig zijn.

18. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je ei, zou later kunnen zijn! Ik testte pas 5 dagen na mijn nod positief!

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat ben jij een vreselijk irritant mens!

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Misschien is het feit dat ze nergens leestekens gebruikt ook de reden dat men niet goed heeft begrepen dat die banner een test is.

En het feit dat iemand de vorige keer pas laat positief testte is niet per definitie dan bij een volgende zwangerschap ook laat met positief testen.

Deel Deze Pagina