Of beeld ik me in?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jongemama1, Apr 14, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Gisteren heb ik test gedaan, na 1 seconde zag ik het en het was negatief te zien dus ik gaf het al meteen op dus ja teleurgesteld jammer! maar tot vandaag hmm toch nieuwsgierig dus ik heb oude test van gisteren weer gepakt om te zien of het er misschien iets te zien was maar toen ik dit zag hmm of beeldde ik het me in???

Zien jullie iets? Of beeld ik me in? want ik heb tweede streepje in echt gezien maar ik twijfel het omdat het vooral heel lichter is maar duidelijk roze streepje maar ik durf het niet geloven omdat ik denk dat ik me heb ingebeeld?????

Attached Files:

2. jongemama1

p.s. trouwens we hebben heel bewust pauze genomen en op de natuurlijke manier gevreend!

3. jongemama1

En duidelijke foto hoop ik?

Attached Files:

4. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,479
    5,839
    113
    Ik zie wel een streepje maar helaas is deze test niet meer betrouwbaar. Ik zou als ik jou was even een nieuw testje doen en binnen de afleestijd bekijken. Daarna weggooien als 'ie negatief is :).

5. jongemama1

Ik twijfel echt heel erg of ik het uberhaupt durf😱😱.. mijn menstruatie is pas as zondag.. ik denk toch dat ik tot zondag moet wachten met test. Sinds vandaag heb ik hoofdpijn door testje hahaha

6. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    +1.

7. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

Jan 3, 2014
    466
    95
    28
    Aflezen na tijd is idd niet betrouwbaar. Als het lukt zou ik tot zondag wachten. Liever dan een goede streep of niks dan onzekerheid nu.

8. Lysje90

Lysje90 Actief lid

Jan 29, 2017
    156
    13
    18
    Ik zie helaas niks. Als je menstruatie zondag verwacht dan evt maandag nog een testje doen?

9. marloes84

marloes84 Bekend lid

Aug 21, 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo was mijn test ook op 10 dpo nou ja 2 dagen later toen keek ik er nog eens goed naar en zag ik een streepje staan. 2 dagen later was ie al wel duidelijker. Ik ben benieuwd

Attached Files:

10. jongemama1

wauw ik ben echt benieuwd hoor je hebt mij in iedere geval wel een hoopje gegeven!! Vandaag is mijn nod dus ik hoop echt dat ik niet ongi hoef te worden😍 als het morgen niks wordt dan doe ik nogmaals testje 😍🤗🙈😳

11. jongemama1

#11 jongemama1, Apr 16, 2017
    Last edited by a moderator: Apr 16, 2017
    Hier is mijn 2e test van afgelopen gisternacht 15 april... sinds gister heb ik geen test meer in huis helaas maar vandaag is wel mijn nod dus mijn ongi is nog steeds niet te bekennen dus ik hoop dat het zo blijft!

Dit is 2e testje, maar gelukkig wel binnen afleestijd zag ik inderdaad duidelijke 2e streepje staan maar het lijkt alsof mijn hcg wel traag is aangemaakt ofzo (ik wil geen miskraam :(:() maar zien jullie ook? zo ja dan beeld ik het me niet meer in 😳

Attached Files:

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,938
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie wel iets maar heb je gisteren getest en zonet de foto pas weer gemaakt?
    De test lijkt al flink opgedroogd namelijk.
    En dan is de test wederom niet betrouwbaar om beoordeeld te worden door ons helaas.

13. jongemama1

Ja dat klopt maar het stond gister wel op 2e streepje, heb ik het gezien, wel heel erg licht en test was pas om rond 3 uur in de nacht genomen. Was ook een beetje moeilijk om op de foto te krijgen dus ik dacht wachten tot morgen dan is t een beetje opgedroogd voor een betere foto.

14. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Ik zie helaas nog steeds niets.

15. jongemama1

2e test was binnen 5 min aflezen foto gemaakt is wel lastig te zien op foto maar in echt zag ik wel "iets" staan en mijn man zegt ook ik zie het wel ietsje maar beter afwachten tot de volgende nieuwe test...

Attached Files:

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,938
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Sorry op deze foto's zie ik geen 2e streep helaas, ook niet heel licht. De kwaliteit is ook echt slecht.

Vandaag is je nod. Weet je ook wanneer je eisprong was?

17. jongemama1

4 april is mijn eisprong en mijn lf is 12 dagen

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,938
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe heb je je eisprong gevonden?
    Temp je (mag ik je kaartje zien?) Of heb je ovutesten gebruikt? (Wanneer was hij positief?).

19. jongemama1

Ik denk het rond ongeveer omdat ik het dan 100% weet dat mijn lf 12 dagen is

We hebben pauze genomen.. Deze maand onbewust om niet bezig te houden met moetjes en tempen/ovulatie.. Gewoon genieten en seks wanneer we zin in hadden, zoals ik het in mijn eerste bericht had al aangegeven; we hebben een pauze genomen en op de natuurlijke manier gevreend.

20. jongemama1

Plus rond de week van 4 april heb ik ook last van vruchtbaarheidsslijm en de steekjes in de borsten. Na 4 april heb ik bijna geen last meer gehad totdat 8 april heb ik weer last van krampen, hartkloppingen, doodmoe, geen energie meer, slaperige gezicht... tot nu toe nog steeds. Maar echter geen afscheiding meer!

10 april ontdekte ik om 6 uur in de ochtend roze/licht bruine afscheiding bij onderbroek maar bij afvegen eenmalig wel roze. Ik dacht alweer ongi maar niet dus.. tot nu toe krukdroog, sindsdien geen roze afscheiding meer te bekennen.

Share This Page