Mijn man heeft direct gezegd JIJ moet doen wat JIJ prettig vind. Als JIJ thuis wil bevallen wie ben ik dan om te zeggen dat ik dat anders wil. JIJ bent immers diegene die zich tijdens de bevalling op zijn gemak moet voelen, JIJ bent diegene die onze kleine moet baren. Het scheelt voor ons wel dat we een "bekende" vk hebben en mijn schoonmoeder kraamverzorgster is (ook al kraamt ze niet bij ons, maar is ze hoogstwaarschijnlijk wel bij de bevalling) dit geeft een hoop geruststelling Ik zelf zie het zowiezo niet zitten in het ziekenhuis om dezelfde reden als Nikki.... Het idee dat ik er zou moeten bevallen geeft me nu al de koude rillingen...en ook dat is niet goed voor de bevalling...Zolang het voor mij en de kleine medisch verantwoord is wil ik iig thuis bevallen. Wat BV betreft dat is ook geheel mijn keuze geweest. IK wil ons kindje het beste geven wat ik geven kan en dat is voor mij onomstotend BV. Mijn man is het hier gewoon mee eens. Al ga ik wel kolven om ook hem na een aantal weken deel uit te laten maken van alles.....Katoenen luiers..ook mijn idee.... De andere dingen tja eh... ook veel van mijn hand. Ik wou heel graag dat we de wieg van mijn familie gingen gebruiken iig voor de eerste paar weekjes...en ik wou graag mijn oude kinderkamer gebruiken die mijn (inmiddels overleden) opa voor mij gemaakt heeft toen ik baby was.... Het kaartje is ons gezamelijke projectje. Ik had een aantal ontwerpen uitgezocht wat ik mooi vond en we hebben samen besloten welke het werd. Idem met de gedichtjes en de tekst.... het is gewoon ieders eigen mening en ieders eigen ideeen....