Hoihoi, Ik zou heel graag weer zwanger willen worden, maar geef borstvoeding. En hier wil ik eigenlijk ook niet mee stoppen. Onze dochter is nu ruim 5 maanden en slaat snachts nu bijna 2 voedingen over. Ik/wij zouden het erg leuk vinden als 2 van die kleine dreumesjes zo kort op elkaar komen... Ik ben na mijn bevalling nog niet ongi geworden... Iemand tips? alvast bedankt!
je kan gewoon zwanger worden....wellicht handig om een ovutest te gebruiken....je zal niet elke maand een eisprong hebben want dat ligt aan je borstvoeding! ik heb de ovutesten gebruikt om juist NIET zwanger te worden...tenminste nog even niet! maar wilde niet aan de pil alleen maar ellende mee gehad, en 2 jaar op ons mannetje moeten wachten! nu is hij 3 mnd en zit ik hier met een lichte tweede streep van matcare ultra! zegt nog niet zoveel maar toch.....ik geef nog gedeeltelijk borstvoeding en heb 1 ongesteldheid gehad...komt waarschijnlijk door dat ik geen volledige borstvoeding meer geef! maar meid er zijn er genoeg die gewoon zwanger zijn......dus probeer het! heel veel succes!