Dames ik slik anti depressie Setraline van 50 MG. Ik heb ook een kinderwens ik lees verschillende verhalen over deze medicijnen... wie slikt deze ook ?
Ik slik ook antidepressieva alleen niet deze. Ik heb zelf citalopram wat je mag nemen tijdens de zwangerschap. Op internet staat er meer informatie. Moet je eens op Medicatie | POP-poli kijken 😊
Ik slik het ook al jaren. 150 mg. Ik hoefde hier vanwege mijn zwangerschap niet mee te stoppen. Ik gebruik ook nog haloperidol.
Ik gebruik dezelfde pillen als jij. En ik weet dat ik dit gewoon kan blijven slikken mocht ik ooit nog zwanger worden.
Je kunt ook bij de apotheek aangeven dat je een kinderwens hebt. Hun kunnen het dan in hun systeem zetten, dan bewaken ze daar automatisch op. Als er dan medicatie voorbij komt die niet tijdens de zwangerschap gebruikt mag worden of die invloed heeft op vruchtbaarheid dan zien ze dat en kan er gekeken worden naar een alternatief.
Ik neem deze medicatie ook, 50mg. Ik mocht het gewoon blijven doornemen tijdens de zwangerschap en borstvoeding. Heb niets raars gemerkt aan mijn kindje, en ook volgens de arts en de gyn was het veilig om te gebruiken.
Sertraline mag je gewoon blijven gebruiken tijdens de zwangerschap. Ik ben zelfs voor ik zwanger werd juist overgezet op Sertraline omdat ik zwanger wilde worden.