Om maar met de deur in huis te vallen: Ik wil een limekleurige deken in de wieg! En die lijken gewoon niet te koop. Nou vroeg ik me af, als ik nou een ledikantdeken onder het matrasje vouw, zou dat dan kunnen? Iemand ervaring?
Google eens op wiegdeken lime, kom er verschillende tegen. Een ledikantdeken in een wieg werkt helaas niet, dan krijg je veel te veel stof onder het matras waardoor hij niet meer vlak kan liggen.
nee, dat werkt niet. ledikantdeken is veel te groot een je krijgt dan veel te veel deken onder het matrasje. matrasje ligt dan echt niet meer lekker in het wiegje (scheef). en het is ook echt niet handig als je de kleine erin doet of eruit haalt als je elke keer die dekens weer terug moet proppen. wiegdekentjes in lime zijn gewoon te koop. heb er hier ook 1 liggen. weet alleen niet meer waar hij vandaan komt.
Wat je kunt doen, is de laken dubbel vouwen. Hier werkte dat niet, omdat de wieg nogal klein was. Maar met het deken dat ik had werkte dat prima.. Of die laken in tweeën knippen, en omzomen, dan heb je er twee
Ik denk niet dat het lukt. Wiegdekentjes kun je vaak al dubbel gebruiken, ledikantdeken zou je 4 lagen krijgen en kun je niet onderstoppen want dan ligt het hele matrasje scheef.
ik vind die ledikantdekens al zo groot voor in het ledikant, denk dat ze in de wieg helemaal niet te handelen zijn... maar beetje googlen, moet toch lukken om een limekleurig wiegdekentje te vinden?? succes!