Milanore Evanine Ellafleur Suzelot Veerlemijn Isalinde Isalotte Ellaroos Rosanina Isaroos Norabella / Norabelle / Norabel
Allerhande Rozen; Rosalie Rosalien Rosaline Rosalinde Rozemarijn Rozemarijne Rosemarie Roosmarijn Rosella Avelijn Marjolijn Evelijn Ellemijn Willemijn Ellemiek Ellemieke Aveline Ameline Eveline Delphine Elviene Jelline Neline Philine Quirine
Lynette Avelin Eleonora Ingeborg Isabeau Jolieke Josephine Marise Aurora Amalie Emilia Liselott Noralie Charline Charlize Phileine Philippa
Roosmarijn Madelief Isabella Jacqueline Patrick Josephine Liselot Arienne Alouette Samantha Lucinda Clarissa Angelique Stephenie Jennifer Cassandra Marylene Christianne Fabiene Mariella Philippa Marie-Louise
Rosefien Maralinde Rosaline Ellemara Pommelien Suzelijn / Suzemijn Noraline Noralijn / Noramijn Noralinde Ellavera
Ik heb de namen M.erelieke en E.mmelieke wel eens gehoord, vind het mooie namen waar je blij van wordt.
Hier wat suggesties: Juliette, Marieke, Celine, Charlotte, Marinda, Celeste, Feline, Lisette, Stephanie, Josine, Louise, Mariska, Emelie, Miranda, Olivia, Cynthia, Mariëlle, Elvira
Ik weet niet of TS nog mee leest, of dat er wat bij zit voor haar. Ze heeft volgens mij na de post niet meer gereageerd, of ik heb er overheen gelezen.
@Enschede9072 Welke namen die hier genoemd zijn spreken je aan / zijn erbij gekomen op jullie lijstje?
Wij hadden een rollercoaster week na een niet goede echo. Gelukkig lijkt het nu toch mee te vallen, sorry dames voor mijn late reactie, want wat ben ik blij met alle suggesties! Thanks voor het goede meedenken. Namen die inspireren maar het net niet zijn: Elsemarijn Emmelieke Noralinde Noralijn Namen toegevoegd aan ons lijstje: Florelijn Fienelot Toevallig twee keer een beginletter F, maar dat is puur toeval. Toch heb ik nog bij geen enkele naam het "yes" gevoel... Misschien moet het ook even inwerken.