Dag, onze dochter krijgt kiezen erdoor,en ook nog in 3 verschillende hoeken (vorige week 4e hoek). Nu eet ze bijna niks op een dag, heeft al 2 nachten koorts gehad en ook weer een dunne luier vandaag. Wat ik mij afvraag is het volgende.ze is sinds gisteravond ook eigenlijk steeds heel suf. Slaapt wel extreem lang voor haar doen. Maar komt nog steeds moe van bed. Haar ogen staan zo duf in haar hoofd, zo ken ik haar helemaal niet. Is dit normaal bij het doorkomen van kiezen? Graag jullie ervaringen, bedankt.
Is dat ook niet door het weer? En bij een groeispurtje kunnen ze ook erg moe zijn. Of omdat de kiezen toch een hoop energie vragen, maar vaak zijn de nachten dan wel onrustiger hier, en daardoor hebben ze iets meer tijd nodig..
Nee ik herken het niet met tanden en kiezen krijgen. Enige wat hij hier had was die dunne luiers maar geen koorts, gewoon eten en niet suf geweest. Maar vaak gaat het krijgen van tanden en kiezen gepaard met een mindere weerstand dus misschien is ze wel ziek en niet lekker daardoor?
Het minder eten was hier ook het geval en de dunne luiers ook. Volgens mij zijn er wel kindjes die hier ook koorts van kunnen krijgen, al was dat bij ons niet het geval. Als ze koorts heeft is het ook normaal dat ze niet super fit is. Zorg er in ieder gebal voor dat ze genoeg drinkt, dat is het belangrijkste vooral met dit weer. Als je het echt niet vertrouwd, zou ik de HA even bellen morgen? Die weten er het meeste vanaf..
Ik vind het normaal klinken. Zowel bij de oudste als de jongste ging/gaat het op die manier. Als ze suf wordt moet je wel opletten. Maar ik vind suf wel iets anders dan lang slapen en moe zijn. Is ze alert als ze wakker is? Reageert ze goed op dingen ed? Als dat niet het geval is, dan zou ik wel de huisarts bellen. Kan ook van de warmte komen, maar ook dan. Paar dagen slecht eten is niet zo erg, belangrijkste is dat ze goed drinkt, zeker nu met die warmte.