Dames..help... Ik ben mijn haar helemaal zat. Ik heb lang haar net boven mijn middel ongeveer. Nu wil ik totaal wat anders. Ik wil het niet te kort maar een beetje tussen kort en half lang in denk ik. Mijn haar zit altijd in een staart en dan begin ik nu echt zat te worden. Net wel een leuk kapsel gevonden maar mijn vriend denk dat het niet zal staan omdat ik zo lang ben. Ik ben 1,83m. Welk kapsel hebben jullie daar ben ik wel benieuwd naar. Misschien doe ik wat ideetjes op
Zoiets? Dit vind ik erg leuk. Je haren passen in een staart of in een klem. Je kunt ze naar binnen of naar buiten föhnen. Ook kun je een pony erbij laten knippen. Je kunt het ook iets langer tot over de schouders laten knippen.
De nieuwe trend: DIPPEN!!! De meningen zijn heel erg verdeeld. De ene vindthet helemaal leuk de ander denkt dat ik met een major uitgroei loop. Ik hoe wel van een beetje apart dus ach. Hier dus mijn kapsel: Bekijk bijlage 290326
Heel gaaf ... niet voor mij maar vind het super staan. Hoe houd jij die pony zo mooi in bedwang. Heb ik hem net helemaal recht en gaaf zitten ... loop ik naar buiten en lijkt het net of ik een snor op mijn hoofd geplakt heb!!!
Whahahahahaaaaaa ja nou hier nog een hoor. Spuit er behoorlijk wat lak in maar als er behoorlijk wind staat is er geen houden aan hoor.
Vind he op zich wel leuk. Ik zit er idd aan te denken om ook een pony te laten knipper. Zal zo even dat kapsel zoeken wat ik had gezien.
Heel apart je haar maar vind het idd wel wat hebben. Het staat je echt goed. Mijn haar is iets langer als die van jou. Ikwil het dan nog korter
Haha wat grappig, ik eb precies zo'n bui momenteel. Mijn kapsel verveelt me ook inmiddels. Ook lang haar tot net boven mn middel, wil ook lekker wat anders, iets korter, ander kleurtje. Weet alleen niet wat.. @tantepereboom, ik vind dat korte heel gaaf! Kan zeker Wervik een lang iemand hoor! Leuk!
Ik wil gewoon eens een keer gek doen . Heb het nog nooit kort gehad. Altijd lang haar gehad en nu de laatste weken zit het maar in een staart.. Zo zonde vind ik dan. Dat lange haar vind ik vervelend worden hahaha.
Oke ja die vind ik ook gaaf. Maar je zei dat je ze niet te kort wilde,vind dit wel kort...(voor mezelf dan)
Ik vind dit niet onder echt kort haar vallen. Je kan er dan nog wel wat mee zeg maar vind ik. De foto hier onder versta ik echt onder kort haar. Ik wil het gewoon eens proberen het groeit toch wel weer aan haha.
Ik ben ook zolang als jij en vind een bob ook niet zo. Zou me dan net een soort lucifer voelen . Heb je een foto van hoe het nu is? Ik vind warmbruin mooi, rechte pony en dan zo geknipt dat er plukjes in je gezicht vallen. Heb zelf ook weer rechte pony maar dan blond...