Hallo dames, Wat vinden jullie van de naam Grant( Engels) Ik vind hem wel stoer en krachtig. Ben benieuwd naar jullie mening. Alvast bedankt!
De naam vind ik wel oke, maar ik denk dat er heel veel mensen zijn die hem niet goed uit kunnen spreken (gewoon omdat ze die engelse/amerikaanse klank niet goed kunnen). dan krijg je dus kwent, of plat grahnd, of krent...
Leuk ! Er zijn altijd nederlanders die engelse namen verpesten. Laat je daar a.u.b niet door tegenhouden! Ik en mijn zoontje hebben ook engelse namen is vaak ook nog drama. Krijg nu een tweeling ook weer met engels/amerikaanse namen. Mensen moeten er maar aan wennen !
Met zo'n lekker plat Hollands accent: "Gwrènt kooooommm!" Ik vind de naam te Amerikaans om door een Hollander goed uit te spreken.
Eens. En ik vind het ook echt geen mooie naam. Maar onze smaak is sowieso nogal anders, dus of je naar mij moet luisteren..
Mooi ! Mijn kindjes hebben ook engelse namen en in het begin meermaals moeten herhalen maar nu zegt iedereen het altijd juist. Als jullie het mooi vinden gewoon doen dan !
Ik heb het juist precies andersom: vind de meeste engelse namen vaak niets.. echt té -ja duhh- engels Zoals James bijv. Tuurlijk hoor ik aan Grant ook wel dat het een engels/amerikaanse naam is, maar vind m juist leuk omdat je m niet vaak hoort. Uitspraak vind ik door Hugh Grant ook superduidelijk. Leuke vent trouwens ook, dus prima associatie Kortom: superleuke naam dus @mellanie76! Graham of Brent/Brend/Brendt nog wat ideetjes wellicht?