Persoonlijk vind ik 100% anonimiteit wel degelijk erg belangrijk. Ik ben juf op een basisschool en volgens sommige mensen heb je dan gelijk geen recht meer op een privéleven ofzo. Mijn eerste zwangerschap liep uit op een mk. Blijkbaar ben ik toen door een moeder gespot toen ik naar het vk-centrum ging voor een echo om te controleren of alles schoon was. Kom ik na een week "ziekte" weer terug op school, staat er gelijk een leerling aan mijn bureau "Mijn mama zegt dat jij zwanger bent." Lekker, daar sta je dan, met al je verdriet. Ik vind dat echt heel erg. Nu was ik gezien bij het verloskundig centrum, volgende keer gebeurt het misschien omdat ik mee doe aan mvm. Dat wil is dus echt niet. Als ik bij mijn volgende zwangerschap mee ga doen, dan ontvang ik de consulente wel bij mijn ouders thuis en breng ik de flessen zelf we weg. Maa ik wil gewoon niet dat die vervelende roddelde moeders het met elkaar en met hn kinderen al over mijn zwangerschap hebben, terwijl ik nog in de angstige fase zit.
@Tuppp: Jeetje, wat een verhaal joh! Roddeltantes! Ik moet zeggen dat ik iin de praktijk die anonimiteit van MvM best tegen vind vallen. Ik woon in een flat, gaat de deurbel staat iemand in de intercom te brullen 'Hallo, Moeders voor Moeders hier!'. En dan lekker opvallend met 2 blauwe kratten aan de deur staan . Maarja, misschien had ik er wel iets anders bij anonimiteit verwacht.
ik zette de flessen nooit buiten! de flessen stonden gewoon binnen en de man die ze ophaalde belde dan aan..en gaf ik ze af...dus daar kan je ook voor kiezen..
Ik heb het ook twee keer gedaan, vind het niet zo'n ramp dat de buren het zien. Belangrijker dat ik er andere vrouwen mee kan helpen. 1ex zelf weggebracht, 2e keer op laten halen. Zou het een derde keer weer doen, maar weet dat ik van beide keren blij was dat de 16 weken erop zaten.