Hey dames, Ik was wat op youtube aant rond snuffelen en kwam deze tegen van Jochem Meyer. Om maar ff niet aan mn NOD te denken en de situatie van mn moeder zoek ik stukjes waar ik om kan lachen en ff weer alles vergeet. Misschien leuk om hier linkjes te zetten om ff te kunnen lachen. Want lachen hoort er ook bij, hoe zwaar en rot je periode nu ook is. Zo probeer ik positief te blijven. Jochem Myjer - Wat als... (imitaties) - YouTube
Ja die zoek ik dus ook nog steeds om er bij te zetten haha. Dames voel je vry om te posten. Ben wel benieuwd waar jullie om kunnen lachen.
Ah t zijn miss wat oudere maar blijf ze leuk vinden. En ben nu toch bezig....komt ie..... Hans Teeuwen - Imitaties - Hard en Zielig - YouTube
Wat als bakkers paranoïde waren ? - YouTube Wat als iedereen eerlijk was ? - YouTube Die vind ik gewoon hilarisch :-D
This Is Why Japanese Game Shows Kick Ass - YouTube deze is wel een beetje pittig maar we zijn volwassenen he
Oh leuk , ben helemaal van zo'n topic... Women's Parking (FUNNY) - YouTube Onder de zonnebank.... - YouTube