wij hebben kapstok leeg speelgoed allemaal weg gehaald uit de kamer bloemen op tafel aanrecht helemaal leeg en alles schoongemaakt natuurlijk 2 geurkaarsjes op het aanrecht neergezet en in het toilet een geurkaarsje Maar we hebben het gisteren verkocht,kijkers om 17.15uur,en om 20.00uur verkocht!!!!!Ben zo blij!!
Ik heb vorig jaar meegedaan. Ik had er niet veel van verwacht, omdat er meerdere vergelijkbare huizen in de straat te koop stonden. Ons huis stond net 3 weken te koop toen. We hadden het huis wel gelijk voor een scherpe prijs aangeboden. We hebben 6 kijkers gehad die ook bij de andere huizen in de straat hadden gekeken. Ze waren allemaal enthousiast over ons huis. Het zag er het mooist uit. Oftewel het best opgeruimd en schoongemaakt, dat is echt zo belangrijk! Eind van de middag belde één van de kijkers dat ze het wilde kopen!
Gefeliciteerd...!!! Geurkaarsjes zijn wel een risico. Het kan snel de illusie geven dat je wat verbergt qua geur of dat mensen de geur van het kaarsje echt niet lekker vinden dan is de interesse ook snel weg. Mijn vriend kan namelijk slecht tegen geurkaarsjes en knapt dan ook direct af op een woning met een gemaakte geur. Liever een lekkere frisse geur van een huis wat goed geventileerd is en goed schoongemaakt...
Wij hadden gisteren kijkers. We hebben onze houthaard aangestoken. Vonden ze erg gezellig en knus. Tja, het was dan ook een beetje grijs en grauw weer. Het haardje ruik je niet (ja buiten dan).
Gewoon goed opruimen en verse bloemen neerzetten, wij hadden ook de luxaflex bijna helemaal open geschoven zodat er veel daglicht naar binnen viel...indd ook het aanrechtblad lekker leeg geruimd en op de afzuigkap en eettafel hadden we wat kaarsjes aangezet...veel kijkers gehad en 3 dagen later was het verkocht. Goed opruimen en geen troep in het zicht doet wonderen Ik hoop dat het lukt om alle huizen hier snel te verkopen!! Succes
Nou na die succesverhalen krijg ik hoop Ik doe inderdaad geen geurkaarsen omdat ik er zelf ook niet tegen kan haha. Vind het verschrikkelijk
bovengenoemde dingen qua opruimen en zo zeker doen! als je t zelf niet leeg maakt, kunnen heel veel mensen hier niet 'doorheen kijken'! verder, indien mogelijk, een rustig dekbedovertrek (effen, lichte kleur) op je bed doen, zodat het extra ruimtelijk wordt (en dan inderdaad strak opmaken!) succes ermee!
Zo hier vandaag aan de poets en klus. Nog wat kleine dingetjes opknappen. Keukenkastjes, gangkast en kelder uitmesten.