Mijn dochter wordt al weer een grote meid. Vandaar dat het tijd wordt eens wat de deur uit te doen. Ik heb in de aanbieding: - Nijntje loopauto / babywalker Ontzettend leuke loopauto van Nijntje voor de eerste stapjes. Onze dochter kon heel snel lopen dus wij hebben hem helaas haast niet gebruikt. Deze Nijntje loopauto heeft veilige opties als rubberen achterwielen met extra grip, achteruitblokkering, veiligheidsstop en een knop om de weerstand voor het lopen te verhogen. De auto gaat dan niet te snel vooruit. Is vooral in het begin erg handig. Ook maken Nijntje en Boris geluid als je kindje erachter loopt en op de hendel zitten nog 2 ballen met geluid die rond gedraaid kunnen worden. De loopauto is zo goed als nieuw en nog netjes in de doos. Nieuwwaarde ongeveer 40-45 euro. - Playgro Tee Pee Gym Ik heb hier een nieuwe Tee Pee gym van Playgro staan. Met doos. Hij is slechts uit de doos geweest om hem te bekijken. Wij hadden al meerdere babygyms en speelkleden vandaar dat deze niet gebruikt is. Het kan als speelkleed gebruikt worden of als speeltentje. Nieuwwaarde is ongeveer 60 euro. Omschrijving: Tee-Pee gym biedt veel interactieve ontwikkelingsactiviteiten die meegroeien met je kind. Dit speelkleed heeft o.a.: Leuke figurencombinaties Lichten en muziek 4 leerspelen Activiteiten voor liggen, zitten en kruipen Geschikt voor kinderen vanaf 0maanden - Fisher Price safari activity gym De doos hebben we er ook nog bij maar is wel uitgescheurd. Mijn dochtertje heeft hier leuk mee gespeeld maar is er nu te groot voor. Kan ook boven een wipstoeltje of in de box gezet worden. Het is dus gebruikt maar in zeer goede staat. Wie heeft interesse?
hoi hoi, waar (in de buurt) woon je? Ik ben ook benieuwd wat je voor de loopauto en play gym vraagt? Je kunt me ook pb-en. Anders vergeet ik het misschien weer . Thanks.