Ik heb ze net ook bij de Hema gehaald, vond die van de Livera met beugel voor EUR 50,- net wat teveel van het goede! Heb er nu drie voor 18 euro, als ze niet bevallen haal ik wel weer 's wat anders
Ik heb ze net ook bij de Hema gehaald, vond die van de Livera met beugel voor EUR 50,- net wat teveel van het goede! Heb er nu drie voor 18 euro, als ze niet bevallen haal ik wel weer 's wat anders
ik heb ze ook met week 7 al aangeschaft, kon niet meer tegen mijn normale (beugel) bh's. Eentje via internet bij wehkamp en daarna 2 bij de hema (totaal niet duur, en het was ook nog kortingsweek). Ze zitten heerlijk. Het kan zijn dat ik straks nieuwe moet halen, maar deze zitten nu prima. Ik heb ergens gelezen dat beugelbeha's op een gegeven moment niet goed voor je borsten zijn omdat ze de groei van de melkklieren kunnen belemmeren. Ik weet niet of dat waar is, maar vond het wel logisch klinken. En normaal kan ik niet zonder beugel maar vanaf week 7 werd ik er tureluurs van.
ik heb die ook van de hema... en ondanks dat iris al bijna 9 mnd is, draag ik ze nog steeds. ik vind ze heerlijk zitten.....
Hey meiden, ik vroeg mij iets af over die bh's. Normaal gesproken draag ik altijd beugel bh's die iets voorgevormd zijn. Dit omdat ik altijd erg last van tepelvorming heb en je dat anders overal doorheen ziet. Meegroeibh's zijn natuurlijk niet voorgevormd (wat steviger, zeg maar) omdat ze anders niet meer mee kunnen rekken. Weet iemand of er nog een alternatief bestaat?
Welke maat moet je dan halen ? IK heb normaal 75B moet ik nu dan een groter cup kopen of gewoon 75B ?
Hoi Hoi, Ik heb mijn meegroeibh al vroeg in de zwangerschap gekocht omdat mijn eigen bh's niet echt meer zo comfi zaten. Ik heb van mijzelf al best grote borsten Cup DD, en heb mijn meegroeibh gekocht bij Prenatal was toen twee halen een betalen. Hierin zitten geen beugels en ik moet je zeggen dat ze echt HEERLIJK zitten, zou niet meer zonder kunnen in mijn zwangerschap hihih Liefs Angela