38 weken en ik wil dat het nu komt

Discussion in 'Zwangerschap' started by margrete, Oct 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. margrete

margrete Lid

Mar 5, 2008
    10
    0
    0
    Bijna 38 weken en ik ben het nu al echt zat. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar ons kleine wonder. We weten nog niet wat het is. Dus ook echt een verrassing. Alles is klaar en ik zit er op te wachten. Van de goede bedoelde opmerking dat er nog nooit één is blijven zitten, ga ik nu echt gillen. En "och, wat ben jij dik" kan ik ook niet meer horen.
    We verheugen ons er enorm op om met de kleine te tutten. Het zou misschien wijs zijn om geduldig af te wachten, maar dat lukt maar moeilijk. Iemand een goede tip?

groetjes, greetje

2. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,077
    2,220
    113
    Brabant
    Nope geen goede tip. Ik zit ook te wachten. Maar de vk heeft me nog maar eens benadrukt dat t gemiddelde voor een eerste kindje op 40 weken en 4-5 dagen ligt, dus tja, dan mogen we nog even he:)
    Succes met wachten, ik wacht met je mee

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    goede tip?
    geduldig afwachten, er is er nog nooit een blijven zitten hoor ;)

Ga er maar vanuit dat je kindje pas met 40 weken of meer komt, anders valt het alleen maar tegen!

ik dacht de eerste is eerder, dus deze ook.
    loop nu al bijna 1,5 week met flinke voorweeen en 2,5 cm ontsluiting rond, slaap amper door de krampen en ook ik ben het zat! maar helaas, kan ik geen tip geven om je kindje eerder te laten komen, anders had ik die zelf ook al uitgevoerd...

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ben toen ook uitgegaan van de volle 42 weken en was het eigenlijk ook nog niet eens echt zat toen onze knul op de uitgerekende datum werd geboren. Misschien door het rekening houden met de volle mep?

Ja, de nieuwsgierigheid was wel gigantisch....maarja, afwachten is inderdaad het enige wat je kunt doen.

probeer elke dag iets leuks te gaan doen, misschien helpt dat?
    Anders zo vaak mogelijk ;)

5. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Je kan zo veel willen. Maar baby bepaalt.
    Succes met geduld hebben! Er zijn miljarden dames die het ook vol gehouden hebben.

6. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

Mar 25, 2008
    210
    0
    0
    Ik heb helaas ook geen tip, maar weet maar al te goed wat je bedoelt, wat mij betreft had de kleine er ook al mogen zijn hoor. Wil er niet aan denken dat het ook nog 4 weken kan duren :s

Sterkte in iedergeval, ik hoop met je mee dat de kleine snel komt!

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik weet wat je bedoelt maar helaas is er geen enkele manier om het in gang te trekken he! Fietsen, ananas, vrijen, enz... het helpt volgens mij allemaal niet... zit niets anders op dan te wachten!

8. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Hoi dames,

Ik ben dan nog niet zo ver als dat jullie zijn maar kan me best een beetje voor stellen hoe het is.
    Ik kan nu soms niet eens meer wachten.
    Ben zo benieuwd naar ons mannentje.
    Ik kan soms helemaal niet meer wachten als ik wat voor de kleine heb gekocht.
    Maar we kunnen niks anders doen dan gedult hebben en zekers in mijn geval want moet nog ff.
    Maar de kleiene komt toch vaneer hij/zij wilt.

Dus w8ten w8ten en nog eens w8ten

Xx Tam

9. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    pfff ben pas 36 weken en ben het ook zooooooooooooooooo spuugzat :rolleyes:

Heb gisteren een gekte aanval gehad van de hormonen.....gewoon huilen om niks en ruzie maken met manlief om helemaal niks.
    Heb dus lekker gehuild van gisteren 6 uur tot vanochtend 11 uur....daarna werd ik pas weer wat rustiger....heb de halve nacht niet kunnen slapen van verdriet (ging echt nergens over)

Voel me wat meer opgelucht nu...dus hopelijk kan ik er even tegenaan ;)
    Maar 't idee dat t nog 6 weken kan duren.........pfffffffffffffffffffff

10. jootje1990

jootje1990 Actief lid

Sep 12, 2008
    176
    0
    0
    Vught
    Ik ben vandaag 39 weken en het ook hélemaal zat..Van mij mag het ook NU beginnen.
    Maar voor het zelfde geld kan het nog 3 weken duren

11. meinouw

meinouw Actief lid

Sep 16, 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Nou idd, van mij mag het ook liever vandaag nog dan morgen! Geloof dat dat normaal is hoor...

12. sanna

sanna Actief lid

Jun 19, 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    ja ik heb precies hetzelfde hoor. Van mij mag het nu ook wel komen. Maar ja, ik ga gewoon maar uit van de 40 weken

13. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    Haha, misschien dat mijn banner jullie weer een beetje een beter gevoel geeft! ík moet nog écht lang wachten!

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,162
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    lachen, moet je bij de septembermamas 2008 eens kijken haha

15. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    haha dames!denk dat jullie achter me gaan zitten maar ik zeg het toch maar!geniet ervan!geniet nog even van die mooie buik,van die bewegingen in je buik.....je gaat het zoooooooooooo missen!
    ik was het de laatste drie weken ook kotsbeu,maar man,ik wil direkt weer in jullie schoenen staan!

nu ga ik vlug lopen eer er een zwangere bende achter me komt haha
    xxx

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    haha ik ben 29 weken en kan nu al niet meer wachten :D Had ik maar een tijdmachine waarmee ik 9 weken kon verderspoelen :rolleyes:
    Ik ben dan ook altijd ongeduldig geweest, hopelijk is onze kleine meid ook ongeduldig en komt ze een paar weekjes vroeger ;)

17. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

Feb 11, 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Ik zou maar mooi rekening houden met de volle mep, dus 42 weken...

Ik heb al veel voorweeën vanaf week 30, en kijk nou: ik ben inmiddels al 12 dagen over tijd en ik ga volgende week ingeleid worden omdat ie niet uit zichzelf wil komen. Ik baal echt zoo erg, want door alle voorweeën dacht iedereen inclusief mezelf dat ie op zn laatst met 40 weken zou komen. Mooi niet dus.

Als je uitgaat van 42 weken kan het bijna alleen maar meevallen (alhoewel ze je ook rustig tot 43 weken laten doorlopen als de baby het nog goed heeft)

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

kan het me goed voorstellen meiden.. ik had dat ook en mijn mannetje is geboren na een avond sex haha :) met 36 wk en 5dg werd ie geboren.. :)

Maar ik moet eerlijk zeggen ik mis het nu alweer.. :(

19. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Ook ik begin het nu wel een beetje zat te worden. Kanniet zoveel meer maar heb nog wel 2 kindjes ronlopen wat het dus erg lastig maakt. Kan de laatste tijd ook wel janken om alles en heb ookal 2 weken last van voorweeen. Onze eerste 2 zijn ook t elaat geboren dus daar reken ik ook op dit keer dan kan het alleen maar meevallen. Alhoewel ik toch erg hoop datze wat eerder zal komen want ook bij de twee andere kindjes is de spanning al erg hoog opgelopen. Het is genoeg nu, heb er van mijn laatste buik genoten maar we willennu wel erg graag onze kleine hummel vasthouden.

20. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,077
    2,220
    113
    Brabant
    ik ben het ook zoooooooooooooooooo zat:) ik wil nu wel eens weten hoe ze eruit ziet hoor. En dr vasthouden en kroelen... *zucht*. maar ze vindt het veel te fijn in mama's buik..

Share This Page