Goedemorgen, Ik heb een meegroei Bh bij de Hema gekocht, draagt heerlijk, lekker brede schouderbanden, prima zou je zeggen. Alleen het is een erg slap dingetje, draagcomfort is prima, alleen ik merk nauwelijk ondersteuning aan mijn borsten(en neem nou net aan dan dat de bedoeling is toch van die bh)? Iemand nog tips en ervaringen met andere bh's?
Ik heb een speciale zwangerschapsbh van Anita, wel een dure, ik geloof dat ie 60 euro was. Maar ik heb van mezelf al normaal 80D, dus ik moest echt iets goeds hebben. Ik heb er 2 van gekocht, die wissel ik af met wat goedkopere exemplaren van bijv. Hunkemoller. Zeker de investering waard!
Wat is de meegroeifactor aan de meegroei bh? Ik heb last van mijn borsten (zwaar) en een vriendin adviseerde een meegroei bh. Maar ik heb met een e-cup ook wel goede ondersteuning nodig. Dus ik vraag me af of een meegroeibh wel voldoende steun biedt. Wie heeft hier ook een grote cupmaat en ervaring met meegroeibh?
Ik heb er ook 1 van de Hema, draag hem nooit vind hem niet fijn. Heb er ook 1 van de Prenatal en die vind ik wel heel fijn.
de ondersteuning is het belangrijkste, ik draag daarom wel meegroei bh's maar dan wel stevig stofje met goed aansluitende banden onder de borsten en op de schouders. ik vind die van prenatal wel goede ondersteuning bieden. ik denk dat je zelf even moet gaan passen wat het lekkerst zit voor jezelf.
Ik heb gewoon een voedingsbh van de Prenatal gekocht heb 75 F. Was toen geen meegroei bh in mijn maat. Deze drukt ze gewoon plat dus heerlijk dat ze even stil liggen haha. Verder van onderaf geen ondersteuning maar wil ook geen beugel bh brr vreselijk met een dikke buik straks..
Ik heb ze ook van de Hema... Vind ze echt geweldig! Moet ook zeggen dat alles wat onder mijn borst zit zeer doet ivm dat de baby tegen mijn ribben/borsten ligt... Bij die van de Hema heb ik daar geen last van, en heb toch wel het idee dat ze genoeg steun geven... Het is geen beugel bh maar tja...je moet wat
Ik heb tot 20 weken ongeveer een beugelbh gedragen, daarna zat die niet lekker meer. Heb nu ook die van de Hema, had ze de vorige zwangerschap ook. Ik vind ze heerlijk zitten, maar misschien komt dat ook omdat ze bij mij al op mijn buik rusten Het is denk ik wel voor iedereen anders. Net zoals een normale bh niet iedereen even lekker vind zitten.
Ik heb aan het begin van de zwangerschap 2 gewone, goede bh's gekocht waar ik nog in kon groeien. Medewerkster van mijn vaste winkel heeft met me gekeken naar bh's met groeimogelijkheden en wat extra stretch. Voor mij echt een must om stevige beugelbh's te dragen ivm grote maat. Dus dat is ook nog een optie, geen speciale zwangerschapsbh, maar maatje(s) groter. Ik vond dit hele fijne aanpak zo! Nu merk ik dat beugel soms wat in de weg gaat zitten, dus ik overweeg om binnenkort nieuwe te gaan kopen. Misschien voedingsbh dan?
ik draag gewoon mijn eigen bh's waar ik een tussenstukje aan heb gezet, te koop bij hunkemoller. Kost 7 euro en je hebt er hele zwangerschap profijt van! Heet bh-verlengstukjes : Beschrijving Handig verlengstuk voor je bh, om de omtrek te vergroten. Deze bh verlenger is te gebruiken bij iedere bh met drie haakjes. Het pakje bevat de kleuren wit, zwart en beige. Ideaal tijdens de zwangerschap Ook leverbaar met 2 haakjes
Dank voor jullie reacties,misschien toch maar even op pad voor een andere bh dan. Ik vind goede steun toch wel belangrijk aangezien ik een redelijk grote maat heb. Beugels zitten inderdaad niet echt comfortabel in de zwangerschap, vandaag ook de meegroei bh aangeschaft.
Ik zweer bij de bh's van Anita, niet sexy, maar wel erg comfortabel. Hier inmiddels al maatje 80F dus een goede bh is nodig.
Ik heb sinds een paar daagjes ook de meegroei bh van de hema. Ik ben er best tevreden over. Ik heb van mezelf een a cup en ik zat al vrij snel aan een B. Hij bevalt mij prima maar ik heb natuurlijk ook niet zo heel veel ondersteuning nodig.
Normaal heb ik 80D, in zwangerschap doorgegroeid naar 95E op het eind. Wat er meegroei aan is weet ik eigenlijk ook niet. Maar de stof is meestal soepel/rekbaar, en het is verstandig om de omvangmaat te kopen die goed past als hij op z'n strakst staat, zodat je nog wat verder kunt groeien (normaal koop je de omvangmaat die past als hij op z'n lost staat, zodat je hem strakker kan zetten als de rek er een beetje uitgaat). Ik vond de beha's van Anita fijn zitten, gaven mij genoeg steun. Ze zijn niet erg mooi, dat is jammer. Maar het draagcomfort vond ik belangrijker. Beugels zitten gauw toch te strak, en kunnen gaan knellen. En gelukkig heb ik daarna wel veel mooie voedingsbeha's kunnen vinden! (mijn advies: koop die minstens 2 weken na de bevalling. je kunt dan een totaal andere maat hebben dan in de zwangerschap. ik had op het eind van de zwangerschap dus 95E, en in de voedingsperiode had ik 85F. Bij anderen is dat weer anders.)
Vraagje... Hebben de meegroei bh's van de Hema vulling? Want ik vind het niet zo mooi als mijn tepels duidelijk zichtbaar zijn
Nee die van de hema hebben geen vulling. Ik vond het ook een nadeeltje maar ergens bevalt het me nu wel. Ik heb er met dit weer toch meestal een trui overheen en dan zie je het niet zo.
Ik heb die van de Hema terug gebracht! Echt een irritant ding! De randjes zijn veelste scherp, geen beugel, tepels zijn zichtbaar. Te harde stof. (Donkergrijze kleur) volgens mij hadden ze hem ook in het wit. Die leek net op een oma bh. Ben nu nog steeds opzoek naar een meegroei bh. Verlengstuk van de hunkemoller is een goede tip. Ga ik ook even proberen.
Ik nam in elk geval geen bh's met een beugel. En eigenlijk vind ik die van aubade, zonder beugel, het best. Die groeiden snel mee met de zwangerschap. En nu, na 15 maanden bv, zitten ze nog steeds goed...al hadden ze wat strakker mogen zijn. Maar ja, die kosten ong 100 euro per stuk. Daarnaast heb ik ook bh's van de Hema. Die kan ik daarmee echt niet vergelijken. Maar de prijs is er ook naar. Ik kan 4 Hema bh's kopen voor 1 aubade... Helaas is die ene speciaalzaak die er al járen zit op de Amsterdamsestraatweg in Utrecht er niet meer.