Hoi ik ben net zwanger, maar mijn borsten groeien heel erg. Ik wil een meegroei bh kopen maar ik heb geen idee welke maat. Ik heb normaal cup E. Waar begin ik nu dan aan? Heeft iemand een idee welke maat ik nu zou moeten kopen? Groetjes Ness
ik denk dat je dan nog steeds cup E moet kopen, ik heb ook cup E en de mijne zijn ook wat gegroeid, heb een voedingsBH gekocht, ook E. Maar je kan toch passen in de winkel, dan weet je welke het beste zit.
Ik ben gedurende mijn zwangerschap van 70E naar 70H gegaan. Maar gemiddeld ga je 2 cupmaten groter. Als je nu je gewone beha niet meer past zou ik een meegroeibeha kopen die nu wel goed zit maar hou er wel rekening mee dat hij over een paar maanden misschien toch te klein is. Het beste kun je even naar een lingeriezaak gaan om te passen en je voor te laten lichten denk ik Ik heb trouwens een voedingsbeha van het merk Anita.
Ja maar als Ness aangeeft dat haar borsten heel erg groeien denk ik dat ze zeker wel een maatje groter zal krijgen
het beste kan je gewoon in de winkel passen en niet online kopen. ik heb ook voedingsbh van anita, erg stevig en zit echt heel fijn!