Meegroei BH

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door famke89, 22 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Pff, ik heb zulke zere borsten! En voornamelijk de beugel in mijn bh irriteert heel erg.. daarbij zijn mijn borsten nu al de bh aan het uitrijzen..

Alleen twijfel ik heel erg of ik nu al een meegroei bh moet/kan/mag kopen.. wie heeft hier nog meer ervaringen mee? En welk merk vinden jullie het beste? :D

2. RianneB

RianneB Actief lid

16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Ha, we lopen ongeveer gelijk op ;)
    Ik heb gister zo'n 'ahh bra' besteld... Die ene waar je tegenwoordig mee wordt doodgegooid op markten en tv enzo! Is meer een sport topje dan een bh. Ik weet nog niet of het wat is, maar lijkt me wel comfortabel, in ieder geval geen beugels meer!

3. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    #3 Mama tuttebel, 23 okt 2013
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
    Pff ik ben ook opzoek. Nu al een cup groter nodig. Al van mn vriend dat niet zo erg haha.

4. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    de prenatal heeft ze, ik vond ze erg prettig.
    Zodra ik weer zwanger was, ging ik ze gelijk weer dragen.

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb bij de Hema gekeken, maar die bh's zijn echt lelijk! Dikke vale katoenen stof.

Ik ga zo'n Belvia bh halen bij de blokker, misschien is dat iets voor de eerste maanden

6. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    ..Ik vond die meegroei BH's echt vre-se-lijk! Ze zaten heel vervelend en waren ook nog eens lelijk.
    Uiteindelijk heb ik gewoon een aantal gewone BH's op de groei gekocht bij zeeman en primark ;) Niet al te duur, zitten goed én je ziet je tepels er niet doorheen! Iets wat ik met sportBH's en die zwangerschaps/meegroeiBH's altijd wel heb..

7. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    action had inderdaad ook een tijd van die sport topjes (ding van de reclame idee)... In allerlei leuke kleurtjes.
    Jeetje ik heb ze helemaal grijs gedragen. Waren ook ideaal tijdens de borstvoeding in de nacht. Slaapt toch fijner dan met een voedings bh.

Ik vond ze echt een aanrader. Ik weet niet of ze die nog steeds hebben?
    Waren toen 2,99 :D

8. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    De Hema heeft mijn maat niet.. en vind Hema altijd klein vallen dus die valt al af ;).. enne de Ahh bra is het zelfde als de Belvia toch?.. Vind dat trouwens wel goed idee! :)

Lees qua meegroei bh erg dubbele verhalen..ga denk ik gewoon maar even naar lingerie winkel om te passen ;).. moet gewoon een bh zonder beugel hebben.. vind mijn eigen bh's nu vreselijk zitten!

Ook mijn man vind het niet erg dat mijn borsten groter worden.. alleen hij mag er niet aanzitten ;).. vanmorgen liep de kat over heen, nou die zat bijna tot aan t plafon omdat ik schrok van de pijn :)D).. daarna maar ff goed geknuffeld haha

9. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Oohh daar moet ik vanmiddag toch nog heen! Ga ik direct kijken :D

10. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn laatste kindje (euhm de zwangerschap voor deze) alvast een voedingsbh gekocht. Voorgevormd maar toch zonder beugels. Deze zat ook erg fijn.
    Alleen zal ik dat zeker niet doen aan het begin van je zwangerschap.
    Ik weet na een aantal zwangerschappen een klein beetje wat mijn borsten doen en hoe ze kunnen zijn na de bevalling dus ik heb de gok genomen. Maar anders blijf je aan het kopen ;)

Dan is dat van de action een stuk vriendelijker voor je portomonnee. Tip neem een maat groter dan je kleding maat :)

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er bij mijn vorige zs een gepast en vond ze vreselijk! Heb toen maar gewoon een maat groter gekocht!

12. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik heb er 2 bij de action gescoord! €2,79 ps. :D zo'n aaahh bra-achtig iets! Ben benieuwd hoe ze zitten.. nu geen zin om te passen :p

13. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Ze waren dus NOG goedkoper hihi! Bevallen mij erg goed, maar net als met bevallen bevalt iedereen anders!

14. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    hahaha!

Vind ze prima zitten, ben benieuwd hoe t voelt naar dagje werken! Maar dat hoef ik pas weer in t weekend..dus kan er rustig even aan wennen :)

15. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik word ook GESTOORD van mijn beha's. Maar heb er vandaag een aan met alleen stof en niet van die 'vulling' aan de onderkant en heb nu nergens last van... Ga binnenkort ook maar naar de Primark om een paar goedkope beha's te scoren. Sportbeha oid is nog geen optie om op het werk te dragen maar op mijn vrije dagen... Heerlijk!

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zit er ook aan te denken, maar lijken ze door zo'n bh kleiner? Want ze nemen wel heeeel langzaam in grootte toe, maar het zijn nog steeds maar kleine heuveltjes, dus die wil ik niet nog meer 'platdrukken'.. :)

17. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Haha ik draag nu even sport BH omdat ik die van de action toch ga ruilen.. zitten wel te ruim.. en in die sport BH wordt je knap plat gedrukt..maar goed ik heb van mezelf al cup E.. dus dat maakt mij niet zoveel uit ;).. vind het al positief dat ik geen beugel meer heb.. alleen de sport BH zit te straks onder mijn borsten, doet na een paar uur ook pijn :S.. enne in die van de action lijken die van mij geloof ik niet kleiner ;)

18. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ik was mn eigen (beugel) bh's ook al gauw zat, eind 4e week geloof ik. Ik heb er een bij de hema gekocht en zit heerlijk. Idd wel nadeel dat ze niet zo mooi zijn en je ziet sneller je tepels er doorheen. Maar het wordt nu toch winter met n trui zie je dat sowiso al niet. :p
    k Wist trouwens niet dat je borsten nu al zo hard groeien!

19. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Had t wel gelezen dat ze in het begin al groeien...hoeft van mij alleen niet heel veel meer ;) worden ze wel heel groot haha..:D

20. RianneB

RianneB Actief lid

16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Oh haha, had ik dat geweten! Ik heb er een besteld voor 18 euro via internet! Nou, straks toch ook maar effe naar de action dan... ;)

Deel Deze Pagina