Misschien hebben jullie er ook wel last van, een beetje opgezette buik (darmen), dus mijn strakke broeken zitten iets minder lekker. Wat doen jullie eraan? Een maat groter is echt te wijd bij mijn benen en als ik mijn knoop openlaat, zie je dat vaak door m'n shirtjes. Vaak denk ik ook dat het echt niet goed is als broeken strak zitten. Het vruchtje zal vast goed beschermd zitten, maar krijg deze gedachte niet uit m'n hoofd.
Ik kon ook al snel mn broeken niet meer aan en had veel leggings met jjurkjesaan . Strakke broeken vind ik zo naar zitten!
Knoop los. Je kleintje zit echt wel goed beschermd idd, maar ik dacht dat destijds ook. Met 12 weken ben ik al wel uit geweest op zwangerschapsbroeken, vond het een verademing
broeken zitten niet al te strak, maar zowiezo vind ik dat niet fijn. Draag veel leggings met jurkjes en als ik thuis ben heb ik gewoon lekker mijn huispak aan. Dat is zowiezo al een stuk lekkerder.
Ik heb toch een grotere broek gekocht. Mijn broeken zaten al strak omdat ik voor de zwangerschap al flink was aangekomen en ik denk dat ik na mijn bevalling mijn oude maat sowieso niet meer zal passen. Maar ik heb er wel maar 1 goedkope gekocht omdat hij toch vrij ruim zit en stel dat ik na de bevalling wel afval is het zonde. Dat was er wel een met wat wijdere pijpen, dan valt het minder op als ie bij de benen wat ruimer zit dan bij een skinny. Open knoop heb ik ook geprobeerd maar dat vond ik ook geen succes, de rits ging ook open en toen zat ie wel heel erg los haha
ik deed er een elastiekje omheen. door het gat heen halen en dan om de knoop heen wikkelen. toen mn vk dat zag kreeg ik op mn kop, moest maar piositiebroeken halen want moest het vruchtje juist de ruimte geven om te groeien en niet met te strakke broeken gaan rondlopen.
Ik heb al sinds week 7 positiebroeken en -rokken aan. Ik kreeg zo'n ontzettende buikkramp van mijn normale broeken, dus ik moest er vrij vroeg aan geloven...
Joggingbroek heb ik in huis altijd aan, dat zit erg lekker. Elastiekje heb ik een andere keer wel gedaan, maar was ook bang dat men het zag door m'n shirts. Ik draag skinny broeken, dus een maat groter is niet mooi Kan niet wachten tot ik gewoon positiebroeken aan kan. Voorlopig ga ik die nog niet kopen, eerst maar eens wat goede echo's krijgen.
Ik heb maar 1 spijkerbroek die lekker zit maar die heb ik te groot gekocht. voor de rest draag ik leggings en jurkjes zit het lekkerste. de andere broeken gaan snel knellen en als ik zit dan zit het niet lekker.
Ben dan nog maar net zwanger, maar mijn skinny zit ook niet meer lekker.. maar komt meer door dat ik last van mijn stoelgang heb en mijn darmen protesteren .. ik doe stiekem knoop los als ik zit haha.. als ik sta gaat het nog volgens mijn man valt het niet op.. ook al draag ik de strakke only shirtjes!
Hoi, Herkenbaar. Ik ben nog afgevallen alvorens ik aan het IVF traject begon en had nog een mooie broek gekocht... die dus nu heel erg strak zit. Nu heb ik maar twee passende broeken over, maar als ik achter mijn bureau zit gaat toch de knoop los hoor. Ik ben er aan het denken om bij de H&M een positiebroek te kopen, maar dat komt omdat ik niet echt een jurkjespersoon ben... Ben overigens nu 7 weken!
Hai hier nu 6 weken en heb werkelijk NİETS meer om aan te doen. Was al wel aangekomen door de mmm, maar echt niks gaat meer dicht.. Een positiebroek aanschaffen durf ik nog niet hoor.
Ohhhh dus ik ben niet de enige met dit probleem! Ben nu 5 weken zwanger en vind het te vroeg voor een positie broek maar ik merk dat 3 van van 4 broeken nu al niet lekker meer zitten. Als ik sta en loop gaat het wel maar als ik zit (en ik heb veel bureauwerk) zit het echt niet lekker meer . Ik probeer dus meer rokken te dragen en uit te testen wat er nog wel lekker zit in mijn kast. De dingen die nu niet lekker zitten leg ik maar opzij.
Uy, misschien is zo'n broek met een elastiek alleen aan de broekrand, in plaats van zo'n gehele broek met daarboven een groot stuk stof dat je over je buik trekt (als je begrijpt wat ik bedoel) een goed begin? Ook positie maar nog niet 'all the way'. En bij de H&M ben je niet direct een fortuin kwijt. Al snap ik je onzekerheid zeker wel. Een online vriendin raadde ook al de leggins en panty's aan van Noppies, die kun je wat hoger optrekken en schijnt ook comfortabel te zijn.
Ik draag altijd lage heupbroeken met daar lange shirts overheen ivm de bewegingsvrijheid die ik nodig heb op mijn werk. Daardoor heb ik mijn spijkerbroeken echt heel erg lang kunnen dragen. Zodra mijn broeken wat gingen knellen in mijn taille heb ik een Bellaband besteld. Een los elastiekje in het knoopgat, rits open en Bellaband er overheen, en niemand die in de gaten had dat mijn broek open stond. Ik heb nog steeds slechts een echte positiebroek, en draag mijn spijkerbroeken nog steeds af en toe op die manier. Deze Bellaband is duur in aanschaf, maar hij is van een geweldig mooi materiaal, dus wat mij betreft zijn geld meer dan waard!!! In tegenstelling tot de Cariwell flexibelt. Die leek me erg handig, maar zit mij op de kleinste stand nog steeds veel te ruim. Ik heb ze nog nooit kunnen gebruiken. Misschien werkt hij mooi wanneer je taillebroeken draagt, maar dat lijkt me niet echt lekker zitten. Hieronder zie je de verschillende manieren om de Bellaband te dragen.