erg druk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door patricia12, 15 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    wie van jullie kindjes heeft dit ook?
    rachelle aankleden en uitkleden is een drama,
    ze sparteld dan, houd haar beentjes altijd erg stijf, en drukt zich ook steeds van de rug uit omhoog.
    als ik een truitje aandoe of uitdoe is het huilen geblazen.
    en als ik haar in bedje leg is ze ook altijd erg onrustig.
    op het speelkleed verschuift ze zich van de ene kant naar de andere kant.
    wat kan ik doen om het aan en uitkleden zo aangenaam mogelijk voor haar maken?

2. Loewiese

Loewiese Actief lid

15 okt 2006
    124
    4
    18
    Bij ons is het ook altijd huilen met truitje aan en uit doen. Ik doe het zo snel mogelijk en leidt haar af met een speeltje als ze op het aankleedkussen ligt!
    Groeten
    Maaike

3. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    De truitjes kan bij elk kind een probleem zijn dit schijnbaar omdat ze dan hetzelde gevoel hebben als ze geboren werden. ik heb het ook maar gehoord hoor. maar die van mij is mega druk echt de hele tijd beweegt hij zelf onder de fles niet normaal.

4. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

rond die leeftijd had civan dat ook, nu vind hij het niet meer zo erg.

5. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    oke dank jullie voor jullie antwoorden!
    dat herken ik mexico, rachelle is ook altijd druk inderdaad met de fles krijgen, dan sparteld ze namelijk ook altijd met haar beentjes en haar handje.

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier ook een beweeglijk meisje. Beentjes en armpjes bewegen alle kanten op en ik maar proberen om haar kleertjes aan te trekken. En het romppertje en truitje aan doen staat voor garantie dat ze gaat huilen! En dan gaat ze nog meer tegenwerken, waardoor het voor mij nog moeilijker wordt om haar truitje goed aan te doen. En zij nog harder huilen. Wat een lekkere vicieuze cirkel, maar de laatste tijd doet ze het steeds beter en zijn er soms dagen bij dat ze er niet of nauwelijks om huilt.

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik doe altijd kiekeoe met truitje aan en laat ze ook het truitje zien zodra ik bij het hoofd ben tellen 1,2,3 kiekeboe nu teld destiney zelf mee hoor je haar zeggen ee tee die boeeeee :) :)

broek enzo doe ik op schoot aan vind ik makkelijker als de commode

groetjes nathalie ;)

8. LinCtje

LinCtje Actief lid

27 okt 2005
    143
    0
    0
    Sales-Assistant
    Ninove (Belgiƫ)
    Hoi,

mijn zoontje heeft dit ook een periode gehad. Maar troost je dat gaat over hoor. zoals hier al wordt voorgesteld kun je kiekeboe spelen met het truitje...dat hielp bij ons ook. Van zodra hij goed rechtop kon zitten, deed ik het zo...hij leek dat ook leuker te vinden.
    Ik trok steeds de hoofdopening zo ver mogelijk open...tot kraken van het truitje soms toe. Verder stak ik steeds mijn vingers in de armpjes van de trui & nam zijn handje vast, zodat hij het snel aanhad & ik hem niet te veel moest lastigvallen.
    Veel wriemel-wroetel sterkte nog... :)

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik weet niet hoe jullie het verder doen maar misschien is dit een tip. ik heb namelijk nooit last van onvrede tijdens het aan en uitkleden, hij ligt vredig te wachten en vooral geduldig. :D

Ik rol het truitje zeg maar zodat de onerkant en de hoofdopening op elkaar liggen, dan leg ik dit onder zijn hoofdje en heb met een beweging zijn truitje over zijn hoofd zonder te sjorren of te doen, de armpjes doe ik er daarna pas in door met mijn vingers in zijn mouwtje te gaan en zijn handje te pakken. dit is de snelste manier maar ik denk ook de minst belastende manier.

overigens vind ik broekjes lastiger ;)

hij ligt met zijn lijfje verder rustig maar als we dan even bezig zijn wordt ie enthausiast en gaat met zijn beentjes fietsbewegingen maken. heb ik verdorie een been in zijn broekspijp trekt ie hem er weer uit haha

10. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    dank jullie voor jullie antwoorden! :D
    ik probeer nu onder het aankleden te vermaken met wat speeltjes en dat vind ze reuze interessant.
    als je haar een rammelaar geeft dan zwaait ze ermee alle kanten op. haha.
    helaas zit ze al 3 dagen niet goed in haar vel. maarja komt goed!

Deel Deze Pagina