Hallo, Mijn zoon van 9,1 maanden heeft na twee ondertanden nu ook twee boventanden. Dit ging de afgelopen drie weken al gepaard met slapeloze nachten. Sinds twee dagen is het hek helemaal van de dam. Hij kwijlt zich een ongans en bijt overal op. Ook gilt hij het heel de dag uit en slaapt niet meer. Vanacht ging ijlde hij zelfs. Heel naar om te zien. Het is altijd een vrolijk manneke dus het is een wereld van verschil momenteel. Niet helpt; dentinox, druppeltje, paracetamol, troosten! Zijn er nog meer die er heel veel last van hebben?? Er zijn nl een hoop kinderen die er geen last van hebben..wauw! Haha. Zo ik moest even mijn verhaal kwijt..lang leve het forum!
Ik zou even bij de apotheek vragen of ze misschien nog middeltjes hebben, misschien iets wat sterker is. Mijn zoontje had niet zo heel veel pijn bij de tanden, maar vooral bij de kiezen. Mijn ervaring is ook, dat al die middeltjes niet zoveel helpen, alleen hij had er vooral s nachts last van. Een paracetamol heb ik wel een keer gegeven toen hij er ook nog koorts bij had en dat hielp toen. Misschien koude bijtringen? Tja... wij hebben het gelukkig nu bijna gehad. Sterkte ermee!
Ja zielig he als ze er zo'n last van hebben? Hier ook een kindje die er erg last van heeft. Als hij echt veel pijn heeft krijgt hij paracetamol. Voor de rest kauwt hij op alles. Op het moment heeft hij ook erg last van zijn oren, het lijkt door te trekken, echt zielig. Weet iemand nog wat je daar tegen kan doen?
paracetamol inderdaad bij tandjes, niks anders helpt hier. tegen de oorpijn is ook paracetamol wat helpt, de kinderarts raadde het ons aan omdat ons meisje vaak oorpijn heeft, als ze erg veel last heeft dus een paracetamol en zo min mogelijk plat liggen.
Ik ben sinds enkele weken toch maar chamodent pilletjes gaan geven, geloofde er nooit in dat dat zou werken. HAD HET VEEEEEEL EERDER MOETEN GEVEN! Zo moest het even uitschreeuwen hoor. Wat heeft mijn kindje achteraf veel onnodige pijnen moeten doorstaan zeg. Ik heb haar niet meer gehoord en er staan heel veel tandjes op springen en zelfs een bobbel waar een kies moet. Dentitox werkte hier ook niet en paracetamol geven iedere keer vond/vind ik ook niets. Ik hoop dat het voor jouw kindje ook werkt.
onze dochter heeft ook erg veel last van haar tandjes. ze kwijlt vreselijk en haar tongetje blijft maar over haar tandvlees heen gaan. hoop dat ze snel door komen het witte puntje wordt steeds groter er zit nu al een flinke bobbel op maar tand nummer 2 begint hier ook al.
Jaa idd plat liggen = hysterisch worden. En zijn tongetje en op zijn lip zitten witten puntjes van het bijten denken wij zelf. Oja hoorde laats over de pilletjes. Ik ga toch maar eens naar de apotheek. Ik neem aan dat je ze daar haalt? Vanacht ook om de haverklap gillend wakker. Nou we hebben alle regels aan ons laars gelapt want zijn wiegje staat nu tijdelijk bij ons. Ontzettend fijn alle reacties. Had ik even nodig!
Hier nog zo een... Ik dacht toendertijd dat zijn boventandjes drama waren... Op het moment is hij bezig met kiezen en het is 1 groot drama! Slapeloze nachten, blijven krijsen, elk halfuur wakker etc dus ik lees mee hihi
Ik was en ben erg te spreken over gengigel. te koop bij de meeste apotheken. Zelfs de eerste 4 kiezen zijn we er goed mee doorgekomen. Verder het hoofdeind van het bedje omhoog zetten en ik gaf voor het slapengaan paracetamol.