Baby 9 mnd heel verkouden. Wat kan ik doen of kopen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Onze meid is heel verkouden. Ze is gelukkig wel heel vrolijk, maar hoest zich een ongeluk. Is er iets bij de apotheek dat ik kan kopen voor haar? Of iets dat ik zelf kan doen? Iemand tips?

Alvast bedankt!

Groetjes shampoo

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey hey,
    iets het hoesten zou ik even bij de aphotheek/drogist vragen.
    Voor de verkoudheid: even lekker in de douche gaan zitten met de deur dicht en de warme kraan aan (eetje stomen) Luuf halen, een ui onder haar bedje (doorgesneden) , flesje neusspray (die extra zachte van oltrivin bevalt hier heel erg goed)en zo'n zuigdingetje van de drogist gebruiken.

Liefs mij

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij smeerde ook s'ochtends en s'avonds in met LUUF en je kan een neusspray halen is gewoon zoutoplossing en kan helemaal geen kwaad voor je meisje.

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mijn zoontje had het 2 weken geleden ook heel erg! Was er trouwens ook vrolijk onder maar heeft toch 1 dag hoge koorts gehad dus hou dat wel in de gaten!
    Wij hadden Bisolvon voor kinderen (druppels), dat lost het slijm op/ Verder ook hoestsiroop van de apotheek, tegen de hoestprikkel, want snachts bleef hij er soms in. En verder vaak in bad, dan stoomt t en wordt t slijm ook losser van.

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

bij ons bij de DA werkt een man die heeft een opleiding voor homeopatie gedaan, ik heb hem gevraagt wat ik het beste kon nemen voor mijn kindje,
    wij hebben tussikind van vsm kregen werkt heel goed,
    hoest kwam goed los en na een paar dagen was het over ( 2 dagen ofzo)

ook ui onder het bed, verwarming aan met natte theedoek erover, ( voor luchtvochtigheid)en luuf smeren...

Deel Deze Pagina