Wanneer vertellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door My boys, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. My boys

My boys Actief lid

3 jun 2010
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wanneer vertellen jullie het blijde nieuws van jullie zwangerschap? Of wanneer vinden jullie het gevaar van een MK "echt" voorbij :D

Groetjes

2. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Ik zie dat je nu 14 weken bent? Nou dan mag je t wel van de daken schreeuwen hoor :)

3. My boys

My boys Actief lid

3 jun 2010
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad, enkel mijn ma en mijn ventjes ouders weten het, misschien was ik nog steeds bang van een MK hihi ;)

4. beccie

beccie Niet meer actief

mijn moeder heb ik het meteen verteld en mijn schoonouders.
    zussen etc ietsje later.
    en na 12 weken termijn echo mocht iedereen het weten.

5. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Mijn schoonouders weten het sinds afgelopen dinsdag, mijn familie hoort het morgen. De rest van de wereld mag het na 12 weken horen...

6. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Nou dan mag iedereen t nu wel weten toch?
    Grootste kans op miskraam is verdwenen hoor....
    Maar zekerheid heb je nooit.......dus deel t lekker met iedereen.
    Knap dat je t zo lang vol hebt gehouden.

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    iedereen met 12 weekjes verteld behalve mn ouders en zusje die wisten het eerder

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Mijn moeder, schoonzusje en broertjes weten het al. En onze beste vrienden ook (beste vriend van man en mijn beste vriendin). En schoonmoeder en schoonzusje krijgen het over 1,5 week te horen als we er zijn.
    De rest moet wachten tot de 12 weken denk ik zo. ;) (als ik het volhou)

9. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    De meeste mensen in mijn directe omgeving weten het, na de eerste echo verteld.

10. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Mijn zussen en oma vertel ik het meteen. Ik denk de rest van de familie rond de 12 weken, en de rest komt er dan wel via via achter. Van mij zelf horen ze het niet.

11. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Mijn beste vriendinnen wisten het na een paar dagen, toen het nieuws bij onszelf ook 'geland' was.

Daarna hebben we het met 10 weken na een goede echo aan familie en vrienden verteld die dicht bij ons staan en met 12 weken mocht de hele wereld het weten.

We vonden het stiekem ook wel leuk om het als geheim met ons mee te dragen, samen genieten van wat er aan het groeien is voordat iedereen met adviezen, ideeën en bemoeizucht aankwam ;)

12. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Wij gaan na de eerste echo vertellen (dus rond 8/9 weken):)

13. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nadat de tweede echo ook goed was (met 12 weken), mocht vanaf toen iedereen het weten. Heb het toen ook op mn werk verteld. Twee collega's waar ik veel mee samen werk had ik het 2 weken eerder verteld omdat ik soms echt als een vaatdoek achter me pc hing.

Me ouders en schoonouders had ik het met 5 weken al verteld. En 2 goede vriendinnen met een week of 8.

14. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Hier hebben we mijn ouders en broertje verteld op mijn verjaardag , we waren toen 12 weken n 2 dagen. En een dag later hebben we mijn man zn moeder, zusje, broer n zn vrouw verteld. Op hun na weten 2 beste vriendinnen het dn zn beste vriend.A.s donderdag hebben we een controle als daar alles nog steeds goed is mag heel de wereld het weten!!:D

15. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Meid, je moet het gewoon vertellen wanneer jij er klaar voor bent!! Net zoals jij mag beslissen wie eerst wel en wie wat later!! Niks van aAntrekken als er mensen zn die r raar / vreemd vinden!! T is jouw keuze!!

16. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Bij ons wist eigenlijk iedereen het al met 10 weken.. Veel plezier met vertellen!

17. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Hier wist iedereen t met 6 weken. Vond ik erg fijn dat mocht t mis gaan mensen wisten wat er was

18. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Hier weet iedereen het nu ook. Ben veel misselijk en moet regelmatig overgeven dus er kwamen al vragen, of ik zwanger ben.
    Ik deel het ook als het mis zou gaan.
    Dinsdag hebben we de 1ste echo en vind het heel spannend.

19. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Na de goede 8 weken echo hebben wij t ouders en broers zussen en mijn beste vriendin verteld.

Met 11 weken termijn echo, en als die goed is, wordt t wereldnieuws!

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij hebben het meteen verteld toen we het wisten. (6 weken)
    Garantie dat het goed gaat heb je nooit. En heb dit teveel van dichtbij meegemaakt waardoor wij die 12 weken grens niet heel belangrijk vinden.
    En idd kotsmisselijk vanaf het begin, hoef je daar geen smoesjes voor te verzinnen. ;)

Deel Deze Pagina